عکس؛ مسی و ست کردن کت و شلوار خود با سه پسرش برای مراسم توپ طلا

عکس؛ مسی و ست کردن کت و شلوار خود با سه پسرش برای مراسم توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - لحظه ورود لیونل مسی به مراسم توپ طلا به طور ویژه ای مورد توجه رسانه ها قرار گرفت چرا که فوق ستاره آرژانتینی در کنار روبرت لواندوفسکی بخت اصلی فتح جایزه توپ طلای سال 2021 به حساب می آید و باید دید که در نهایت تا پایان مراسم امشب چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، لئو مسی در میان تشویق های فراوان هواداران خود وارد مراسم توپ طلا شد و با خانواده خود به روی فرش قرمز آمد تا وارد تالار دوشاتله در شهر پاریس فرانسه شود. مسی خانواده خود شامل همسرش آنتونلا روکوزو و سه پسرش یعنی تیاگو، ماتئو و چیرو را هم با خود به مراسم آورده است تا بدین ترتیب با خانواده خود در مراسم حاضر شود. مسی معمولا با خانواده خود در مراسم های این چنینی حضور پیدا می کند و البته اکثر ستارگان فوتبال هم به همین شکل عمل می کنند.

یک نکته جالب درباره لیونل مسی این است که کت و شلوار خود را با سه پسر خود برای این مراسم ست کرده است و بدین ترتیب آن ها با کت و شلواری یکسان وارد مراسم توپ طلا شده اند. معمولا لباس های مسی در مراسم های توپ طلا جلب توجه کرده است و اکنون هم او به همراه پسر های خود از یک ست جالب با کت و شلواری که برق می زند استفاده کرده است.

1470