پشت پرده ماندن نکونام در استقلال؛ شهریاری و برخی پیشکسوتان به خانه جواد رفتند تا برش گردانند!

پشت پرده ماندن نکونام در استقلال؛ شهریاری و برخی پیشکسوتان به خانه جواد رفتند تا برش گردانند!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال با جواد نکونام به مصاف السد خواهد رفت و این درحالی خواهد بود که در حال حاضر جواد نکونام مخالفان پرشماری دارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ بیست‌وچهارم اوضاع خوبی ندارد و درگیر حواشی مختلفی شده است. پس از اینکه استقلال تهران برابر استقلال خوزستان شکست خورد، هواداران استقلال در فضای مجازی خواهان برکناری جواد نکونام شدند. مدیران استقلال پس از مذاکره با چندین گزینه، سرانجام تصمیم گرفتند نکونام را موقتا در سمت خود ابقا کنند. جواد پس از این اتفاق برابر سه تیم الغرافه، نساجی و پرسپولیس قرار گرفته که آمار جالبی را از خود به‌جا نگذاشت.

نکونام در مصاف با الغرافه به پیروزی رسید، برابر نساجی متوقف شد و در دربی حیثیتی مقابل پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

 پس از باخت نکونام در دربی، بار دیگر هواداران استقلال در فضای مجازی و البته حقیقی خواهان برکناری جواد شدند اما بار دیگر مدیران استقلال به حرف هواداران گوش ندادند. این بار اما جواد نکونام پیش‌قدم شد و با انتشار متنی تلویحا خداحافظی و استعفای غیررسمی کرد اما در این متن، هیچ خداحافظی قطعی دیده نمی‌شد و بیشتر شبیه یک تهدید بود تا تصمیم.

باشگاه استقلال هم پس از جلسه هیات مدیره به این نتیجه رسید در آستانه بازی با السد قطر  برکناری جواد نکونام درست نیست و در بیانیه‌ای تاکید کرد با نکونام ادامه می‌دهد.

 کانال رسمی باشگاه استقلال نوشت:

"به اطلاع هواداران محترم و رسانه‌های محترم می‌رساند، با عنایت به استعفای سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال، آقای جواد نکونام در مورخ ۵ مهرماه ۱۴۰۳ از سرمربی‌گری تیم فوتبال بزرگسالان، پس از تشکیل جلسه هیات مدیره و بررسی‌های لازم، اعضای هیات مدیره استقلال به این جمع‌بندی رسیدند که با توجه به زمان باقی مانده تا بازی برابر السد قطر در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و حساسیت موجود، سرمربی تیم و اعضای کادر فنی کمافی‌السابق بر مفاد قرارداد حرفه‌ای با باشگاه استقلال پایبند باشند و با انگیزه و قدرت به فعالیت خود ادامه دهد. قطعا این دیدار برای استقلال و هوادارانش از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، لذا کنار رفتن سرمربی تیم در این مقطع در راستای منفعت تیم و باشگاه نیست."

نکونام البته قصد نداشت در تمرین استقلال حاضر شود و به نوعی قهر کرده بود اما پتجشنبه شب هفته گذشته احمد شهریاری و چند تن از پیشکسوتان استقلال به خانه جواد نکونام رفتند و او را قانع کردند تا در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کند چرا که دیدار با السد برای استقلالی‌ها اهمیت بالایی دارد. باید دید آیا نکونام با روند فعلی می‌تواند استقلال را در آسیا سربلند نگه دارد یا یک بحران جدید در راه خواهد بود.

۵۷۹۳