فاجعه نکونام در استقلال؛ اختلاف با صدر به 8 امتیاز رسید!

فاجعه نکونام در استقلال؛ اختلاف با صدر به 8 امتیاز رسید!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام اصلا عملکردی خوبی در استقلال نداشته و تا به اینجای فصل یک ناکام واقعی بوده است!

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام که فصل گذشته نتوانست استقلال را قهرمان لیگ برتر کند و در لحظه آخر جام را دو دستی به پرسپولیس تقدیم کرد حالا در فصل جاری هم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و با توجه به مهره‌هایی که در اختیار داشته هرگز خوب نتیجه نگرفته است!

نکونام در ابتدای فصل روی هر مهره‌ای که دست گذاشت مدیران استقلال او را برایش خریدند و با نظر اکثریت هواداران، تیم‌شان بالاخره یک نقل و انتقالات خوب طی سال‌های اخیر را تجربه کرد اما با وجود چنین اتفاقی باز هم جواد نکونام نتوانسته در حد نام استقلال نتیجه بگیرد!

او علاوه بر این که در دربی‌، به هواداران استقلال حس ناکامی و شکست را القا کرد و به پرسپولیس باخت از 5 بازی ابتدایی آبی‌ها در فصل جاری تنها 5 امتیاز کسب کرده است! فاجعه زمانی رقم خورده است که استقلال تنها یک برد در لیگ بیست و چهارم داشته که آن هم مقابل شمس آذر ناآماده به دست آمد!

به هر حال استقلال در حال حاضر با صدر جدول فاصله‌ای 8 امتیازی دارد و با 5 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته است! آبی ها با قرمزها هم فاصله‌ای 6 امتیازی دارند که با ادامه همین روند احتمال افزایش این فاصله هم به شدت زیاد است!

9098