رونمایی از معضل بزرگ سرمربی چلسی

رونمایی از معضل بزرگ سرمربی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال چلسی، ۲ مهاجم آماده دارد اما نمی‌تواند همزمان از هر دوی آنها استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، انزو مارسکا سرمربی چلسی می‌گوید پس از هت‌تریک کریستوفر انکونکو مقابل تیم بارو در جام اتحادیه، گفت که داشتن ۲ مهاجم آماده، مشکل خوبی است اما شک دارد که بتواند همزمان انکونکو و نیکلاس جکسون را در ترکیب قرار دهد.

انکونکو ۲۶ ساله، ۳ گل از ۵ گل چلسی مقابل تیم بارو که در لیگ دو انگلیس حضور دارد را به ثمر رساند. اما انکونکو فقط یک بار در ۴ بازی لیگ برتر در فصل جاری از ابتدا به میدان رفته زیرا جکسون در این چهار بازی لیگ، ۴ گل به ثمر رسانده است.

وقتی از سرمربی چلسی در مورد گزینه‌های هجومی‌اش پرسیده شد، این مربی ایتالیایی گفت: انکونکو و جکسون فوق‌العاده عمل می‌کنند. نه تنها به این دلیل که گل می‌زنند، بلکه به این دلیل که به درستی با توپ کار می‌کنند. آنها فداکارانه برای تیم بازی می‌کنند و این بسیار مهم است.

وی در ادامه افزود: وقتی دو مهاجم دارید که به گلزنی ادامه می‌دهند، این یک مشکل خوب است. خوب است که دو مهاجم آماده دارید چون می‌توانید تصمیم بگیرید کدامیک برای چه زمانی مناسب هستند.

اما سرمربی چلسی وقتی تحت فشار سوال یک خبرنگار قرار گرفت که آیا این احتمال وجود دارد که هر دوی آنها به زودی با هم در ترکیب قرار گیرند گفت: می‌تواند این اتفاق بیفتد اما مشکل تعادل دفاعی است.

او در پاسخ به این خبرنگار اضافه کرد: ما می‌توانیم فکر کنیم که در کنار نیکلاس جکسون؛ انکونکو، ژائو فلیکس، کول پالمر و نونی مادوکه را قرار دهیم، فوق‌العاده است! اما پس چه کسی دفاع کند؟ من و تو؟

 

1033