پیروزی سخت کهکشانی‌ها در شب گلزنی دوباره امباپه

پیروزی سخت کهکشانی‌ها در شب گلزنی دوباره امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته هفتم لالیگا رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود، یعنی سانتیاگو برنابئو توانست به نتیجه سه بر دو از سد دپورتیوو آلاوس عبور کند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لالیگا، رئال مادرید از دپورتیوو آلاوس رده هشتمی میزبانی کرد و توانست از سد حریف خود عبور کند. رئال مادرید در این دیدار توانست با نتیجه سه بر دو شکست بدهد.

کهکشانی‌ها تنها به 1 دقیقه زمان لازم داشتند تا به حریف خود زخم بزنند. شاگردان کارلو آنچلوتی که هفته به هفته بهتر می‌شوند، توانستند در همان ابتدای مسابقه با گل لوکاس وازکز و پاس گل وینیسیوس جونیور دروازه آلاوس را باز کنند. بازی خوب و روان بازیکنان رئال مادرید ادامه پیدا کرد تا این‌که در دقیقه 40 کیلیان امباپه پاس جود بلینگام را به گل تبدیل کرد تا در چهارمین هفته متوالی در لالیگا گلزنی کند. او حالا پنج گله شد و به یک قدمی رابرت لواندوفسکی در جدول گلزنان رسید.

رئال مادرید در نیمه دوم را هم با گل آغاز کرد. تنها 3 دقیقه پس از سوت داور مسابقه، رودریگو برای بار سوم رئال مادرید را به گل رساند. لوکاس وازکز، گلزن کهکشانی‌ها بر سر گل اول این بار در نقش گل‌ساز ظاهر شد. آلاوس در دقایق 85 و 86 به گل رسید و توانست در دقایق پایانی پیروزی رئال مادرید را تهدید کند، اما این اتفاق نیفتاد.

رئال مادرید حالا با این برد به فاصله یک امتیازی بارسلونا رسیده است. البته یک بازی نسبت به بارسای صدرنشین بیشتر دارد و باید امیدوار باشد تا کاتالان‌ها مقابل ختافه امتیاز از دست بدهند.

1428