فرق استقلال مجیدی و استقلال نکونام در چیست؟ اکبرپور پاسخ می‌دهد

فرق استقلال مجیدی و استقلال نکونام در چیست؟ اکبرپور پاسخ می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- سیاوش اکبرپور درباره مهم‌ترین وجه تفاوت استقلال مجیدی و استقلال نکونام از نظر خودش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، هواداران استقلال همواره به این موضوع می‌پردازند که استقلال فرهاد مجیدی چه تفاوت‌هایی با استقلال تحت هدایت جواد نکونام دارد و هر کدام نقطه نظرات مختلفی نسبت به این سوال دارند! سیاوش اکبرپور که سال‌ها پیراهن استقلال را برتن کرده و با این تیم افتخارات بسیار زیادی را تجربه کرده نگاه متفاوت و البته فنی به این موضوع دارد. 

اکبرپور که شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود در این باره گفت " استقلال تحت هدایت جواد نکونام در بازی‌سازی ضعف دارد و زمانی که مالک توپ است برنامه خاصی در فاز هجومی ندارد. همچنین این تیم در پرس کردن تیم حریف هم زیاد خوب کار نمی‌کند؛ چیزی که در استقلال فرهاد مجیدی به خوبی انجام می‌شد و استقلال تحت هدایت او برای بازگرفتن توپ با پنج بازیکن از بالا پرس می‌کرد! شاگردان جواد نکونام در زمانی که تیم رقیب صاحب توپ است هرز و بیهوده می‌دوند که باید این مساله حل شود."

استقلال در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر تنها موفق به کسب ۵ امتیاز شده و با یک بازی کمتر نسبت به سپاهان فاصله ۸ امتیازی با صدر جدول دارد! هواداران استقلال امیدوار هستند که طلسم ناکامی‌های پیاپی‌شان در دربی‌ها بالاخره خاتمه پیدا کند و جواد نکونام بتواند پرسپولیس را شکست بدهد چون در غیر این‌صورت هم طلسم پابرجا خواهند ماند و هم فاصله با صدر جدول زیادتر می‌شود و البته مقبولیت کادر فنی استقلال به پایین‌ترین حد ممکن می‌رسد!

9098