هاشمی‌نسب در گفت و گو با فوتبالی: هیچ کسی از باشگاه با من مذاکره نکرده است!

هاشمی‌نسب در گفت و گو با فوتبالی: هیچ کسی از باشگاه با من مذاکره نکرده است!

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد باید پرونده حضور مجدد مهدی هاشمی‌نسب روی نیمکت استقلال را بسته بدانیم.

به گزارش فوتبالی، مهدی هاشمی‌نسب فصل گذشته در کادرفنی جواد نکونام حضور داشت و توانست با استقلال به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند. اما با شروع فصل جدید، توافقات مورد نظر میان این این مربی و باشگاه استقلال حاصل نشد تا هاشمی‌نسب در لیگ بیست‌وچهارم بدون تیم به سر ببرد.

از چند روز قبل، شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه هاشمی‌نسب در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد و توافقات جدیدی میان او و تیم سابقش حاصل شده است.

حتی خبرگزاری فارس دقایقی پیش با انتشار خبری مدعی شد که قرار است هاشمی‌نسب به‌زودی برای عقد قرارداد جدید به باشگاه استقلال برود و مدیران باشگاه در تلاش هستند کارت وی را پیش از دربی روز چهارشنبه دریافت کنند.

اما پیگیری‌های فوتبالی نشان داده این ماجرا صحت ندارد و تا این لحظه، بازگشت هاشمی‌نسب به تیم محبوبش منتفی است. خبرنگار ما برای اطلاع از صحت و سقم ماجرا با بازیکن سابق استقلال تماس گرفت و او اخبار مبنی بر حضور مجددش در کادرفنی استقلال را تکذیب کرد.

هاشمی‌نسب در گفت‌وگوی کوتاه با "فوتبالی" مدعی شد هیچکس به طور رسمی از سوی باشگاه استقلال با وی وارد مذاکره نشده و اخباری که این روزها دائما در این زمینه به گوش می‌رسد همه شایعه هستند و اشاره به مذاکراتی دارد که مدت‌ها قبل صورت گرفته اما به جایی نرسیده است.

مربی فصل گذشته استقلال، در گفت و گو با خبرورزشی هم بازگشتش به استقلال را تکذیب کرده و گفته است:"  اصلا قرار نبود به باشگاه بروم و با کسی قرار ملاقات نداشتم که توافق کنم یا نکنم. نمی‌دانم چرا این دوستان خجالت نمی‌کشند و دست از این بازی زشت و زننده برنمی‌دارند؟ می‌خواهند من را روبروی هواداران استقلال قرار بدهند، این شایعه را رسانه‌ای می‌کنند که بعد بگویند ما می‌خواستیم هاشمی‌نسب را برگردانیم حتی با او توافق هم کرده بودیم اما هاشمی‌نسب برنگشت."

7474