صحبت‌های جنجالی رونالدو در مورد دورانش در منچستریونایتد

صحبت‌های جنجالی رونالدو در مورد دورانش در منچستریونایتد

 پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو در یک مصاحبه جذاب با ریو فردیناند گفت: احساس می‌کنم در زمان حضورم در منچستر تحت هدایت تن‌هاخ، به من خیانت شد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در گفتگو با ریو فردیناند که همچون خودش از اسطوره‌های شیاطین سرخ محسوب می‌شود، به اریک تن هاخ، سرمربی  هلندی منچستر یونایتد تاخت.

رونالدو در پادکست Rio Ferdinand Presents به تن هاخ حمله کرد و گفت که احساس می‌کند در زمان حضورش در منچستر، توسط تن هاخ به او خیانت شد.

ستاره کنونی تیم فوتبال النصر به شدت از رفتار سرمربی یونایتد انتقاد کرد و گفت: منچستر باید همه چیز را بازسازی کند. شاید در یک فصل، پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر انگلیس یا لیگ قهرمانان اروپا را نداشته باشید.

رونالدو می‌گوید شما نمی‌توانید بگویید که برای قهرمانی در لیگ برتر یا اروپا نمی‌جنگید. نباید بگویید که ما نمی‌توانیم. باید سعی و تلاش کنید. ولی سرمربی فعلی منچستریونایتد چنین پیامی را نمی‌دهد.

اسطوره شیاطین سرخ افزود: اگر تن هاخ به رود فان نیستلروی (دستیارش) گوش کند، شاید بتواند به خودش کمک کند. فکر می‌کنم این کار می‌تواند کمک زیادی کند زیرا فان نیستلروی باشگاه را می‌شناسد و باشگاه باید به حرف بازیکنانی که پیش از این آنجا بودند، گوش دهد.

ستاره کنونی النصر خاطرنشان کرد: خوده تو ریو یا روی کین یا پل اسکولز یا گری نویل، هر چه باشد شما شاگردان سر الکس فرگوسن بوده‌اید. نمی‌توان بدون دانش، یک باشگاه را بازسازی کرد.

رونالدو در ادامه گفت: افرادی که فقط در دفتر کار خود بوده‌اند، دانش و تجربه کافی برای بازسازی باشگاه را ندارند. ۹۹ درصد افرادی که فوتبال را درک می‌کنند، اشخاصی هستند که در رختکن حضور داشتند. آنها می‌دانند چگونه با بازیکنان برخورد کنند.

وی اضافه کرد: بنابراین من معتقدم که فان نیستلروی به دلیل سال‌ها حضور در باشگاه، به یونایتد کمک خواهد کرد. او باشگاه را می‌شناسد. او هواداران را می‌شناسد. اگر سرمربی به او گوش کند، فکر می‌کنم آنها می‌توانند کمی وضعیت باشگاه را بهبود ببخشند.

رونالدو بار دیگر بر دیدگاه خود تاکید کرد و گفت: یونایتد ۱۱ سال است که قهرمان لیگ برتر نشده است. هنوز راه درازی برای بازگشت به اوج در پیش دارد.

 

1033