برداشت جنجالی از صحبت‌های نکونام؛ سمیعی در استقلال هیچ کاره است!

برداشت جنجالی از صحبت‌های نکونام؛ سمیعی در استقلال هیچ کاره است!

پایگاه خبری فوتبالی- از صحبت‌های جنجالی امشب نکونام می‌توان این را برداشت کرد که فرشید سمیعی در استقلال هیچ کاره است!

به گزارش فوتبالی، از هر سو که به اتفاقات در حال رخ دادن در باشگاه استقلال نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که هم هلدینگ خلیج فارس و هم مدیریت و هم جواد نکونام مقصر هستند و در ایجاد شرایط کنونی به یک اندازه خودشان سهم دارند.

جواد نکونام که تصمیم گرفته بود از ابتدای فصل سکوت کند و بیشتر روی کار خود تمرکز کند حالا با اتفاقاتی که در روزهای اخیر و علی‌الخصوص بعد از شکست تیمش در برابر استقلال خوزستان رخ داده تاکنون سه بار مصاحبه کرده که در نوع خودش عجیب و قابل تامل است! 

در صحبت‌های امروز نکونام با خبرنگاران می‌توان این موضوع را برداشت کرد که فرشید سمیعی در استقلال هیچ کاره است و تنها نام مدیرعاملی استقلال را یدک می‌کشد! 

نکونام بارها در مصاحبه خود گفت که هر کاری که فرشید سمیعی می‌خواهد انجام دهد باید با تاییدیه هلدینگ خلیج فارس همراه شود و حتی برای جذب بازیکنان تیم نظر نهایی را مدیران هلدینگ می‌دادند و نه فرشید سمیعی! 

جالب این است که این مدیرعامل نه ماندن نکونام را تایید می‌کند و نه اخراج او را! بلکه تقریبا 10 روزی می‌شود که هیچ صحبتی نکرده و حتی مشخص نیست که نسبت به آینده استقلال چه موضعی دارد.

سمیعی از سال 1400 در باشگاه استقلال حضور دارد و در دوران مدیریت آقایان آجورلو، فتح‌الله‌زاده، کریمی و خطیر یا عضو ارکان حقوقی و یا از اعضای هیات مدیره این باشگاه بوده است. 

9098