انتقاد تند نکونام از مدیران هلدینگ و باشگاه استقلال؛ با یک باخت همه گوشی‌ها خاموش شد!

انتقاد تند نکونام از مدیران هلدینگ و باشگاه استقلال؛ با یک باخت همه گوشی‌ها خاموش شد!

پایگاه خبری فوتبالی- نکونام که احتمالا باید او را سرمربی سابق استقلال بنامیم از مدیران و مالک باشگاه حسابی انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام که انگار حس کرده است آخرین ساعات فعالیتش به عنوان سرمربی استقلال را پشت سر می‌گذارد ساعاتی پیش یک مصاحبه تند و طوفانی علیه مدیران باشگاه و همچنین مدیران هلدینگ خلیج فارس انجام داد.

نکونام در این مصاحبه از این که باشگاه بعد از اولین باخت فصل پشت او را خالی کرد حسابی گلایه‌مند بود. او در این باره گفت: «با یک باخت باید گوشی مدیران خاموش و تیم به حال خود رها شود؟ تجهیزات اولیه پزشکی خریداری نشود و امکانات برای تمرین قطع شود؟ کجای دنیا با یک شکست تیم این‌طور اداره می‌شود؟ بعد از باخت در بازی عجیب و غیرعادی در اهواز که 5 ساعت پیش از مسابقه با استقلال خوزستان، محل برگزاری مسابقه معلوم نبود و بارها و بارها شاهد تشنج و بارش آب معدنی به وسط زمین بودیم، و نمی‌دانم مديران تيم كجا بودند؟! این شرایط را تجربه کنیم و حتی یک حمایت خشک و خالی هم نکنند؟»

نکونام گفت در مقابل بازیکنان تیمش شرمنده شده است: «من هیچ پاسخی به این سئوالات نداشتم و فقط شرمنده بازیکنانم شدم. بازیکنانی که بهترین هستند و با وجود بی‌مهری و یک هفته بی‌تفاوتی و عدم حمایت از سوی باشگاه یا قطع کردن تغذیه، عدم خرید تجهیزات پزشکی و تأمین نکردن امکانات، باز هم با تعصب و قدرت تمرین کردند. باید قدردان این بچه‌ها بود. دوستان یک بیانیه یا به قول خودشان اطلاع‌رسانی کردند که بیشتر از آن که کمک حال تیم باشد، حواشی، شایعات و مشکلات تیم را بیشتر کرد.»

1359