اعتراض ستاره منچسترسیتی به تقویم فشرده فوتبال

اعتراض ستاره منچسترسیتی به تقویم فشرده فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی ضمن انتقاد از تقویم فشرده فصل 2024-25، اذعان کرد که وقت بسیار کمی برای گذراندن با خانواده اش دارد.

به گزارش فوتبالی، بعد از تعطیلات ملی، سیتی در 2 ماه آینده مجبور است در هر هفته 3 بار بازی کند و بازیکنان وقت بسیار کمی برای ریکاوری و استراحت کردن دارند. 

برناردو سیلوا به رکورد گفت: "فکر می کنم ما 2 مشکل کاملاً متفاوت داریم. وقتی بازیکنان شاکی هستند، مردم می گویند آن ها به خاطر زندگی لاکچری که دارند، نمی توانند انتقاد کنند و به نظرم آن ها درست می گویند، چون ما در رویا زندگی می کنیم و باید کارمان را انجام دهیم. در سمت دیگر، تقویم بسیار دیوانه کننده است. به تازگی به ما خبر داده اند که فقط یک روز وقت برای استراحت کردن برای بازی لیگ کاپ داریم. قرار است با آرسنال بازی کنیم و سپس یک روز استراحت کنیم و فردای آن روز با واتفورد بازی داریم. و اگر از تورنمنتی حذف نشویم، باید هر 3 روز یک بار در چند ماه آینده بازی کنیم. در چمپیونزلیگ، اگر مستقیم صعود نکنیم، باید 2 بازی اضافه انجام دهیم. اصلا کار آسانی نیست. هرچه قدر هم بازیکن داشته باشیم، باز هم کار بسیار سختی در پیش داریم."

4416