ستاره جوان بایرن مونیخ، هدف بزرگ منچسترسیتی در تابستان 2025

ستاره جوان بایرن مونیخ، هدف بزرگ منچسترسیتی در تابستان 2025

پایگاه خبری فوتبالی- جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته و امکان دارد باشگاه انگلیسی در تابستان سال آینده برای خرید این بازیکن اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از ستاره‌های جوان و آینده‌دار دنیای فوتبال جمال موسیالا است. بازیکنی که در آکادمی باشگاه چلسی پرورش یافت اما باشگاه انگلیسی قدر استعداد او را ندانست تا این بازیکن راهی بایرن مونیخ شود. همین موضوع باعث شد تا موسیالا در رده بزرگسالان تصمیم بگیرد برای تیم ملی آلمان بازی کند، در حالی که در رده‌‌های پایه برای انگلیس بازی می‌کرد.

او حالا توسط چند باشگاه انگلیسی تحت نظر گرفته شده است. یکی از تیم‌هایی که به صورت جدی شرایط موسیالا را زیر نظر دارد و در ماه‌های اخیر چند بار صحبت‌هایی در خصوص علاقه این باشگاه نسبت به موسیالا مطرح شد. حتی گفته شد که موسیالا در خصوص آینده‌اش در بایرن مونیخ دچار تردید شده است. اخباری در خصوص به بن بست خوردن روند تمدید قرارداد موسیالا با مدیران بایرن مونیخ هم شنیده شد.

به نقل از دیلی استار، منچسترسیتی سعی دارد تا در تابستان 2025 جمال موسیالا را به خدمت بگیرد. این بازیکن می‌تواند جانشین مناسبی برای کوین دی بروینه در منچسترسیتی باشد. هرچند فیل فودن هم نشان داده است که توانایی بازی به جای کوین دی بروینه را دارد. باید دید در صورت جدایی ستاره بلژیکی از منچسترسیتی، مدیران این باشگاه چه تصمیمی برای جانشین او می‌گیرند.

1428