منچسترسیتی در رویای جذب ستاره جوان بایرن‌ مونیخ

منچسترسیتی در رویای جذب ستاره جوان بایرن‌ مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- به گزارش گاردین، منچسترسیتی در حال برنامه ریزی برای جذب جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ در تابستان امسال است.

به گزارش فوتبالی، در تابستان امسال مانند سال‌های قبل انتطار می‌رود که سیتیزن‌ها در بازار نقل و انتقالات بسیار فعال باشند. پپ گواردیولا گزینه های بیشتری در پست هافبک هجومی می‌خواهد و از جمال موسیالا به عنوان هدف اصلی او نام برده می‌شود.

بایرن مونیخ نمی‌خواهد این ملی پوش آلمانی را که دو سال با او قرارداد دارد، از دست بدهد و آنها می‌توانند با درخواست مبلغ بسیار بالایی او را به فروش برسانند. این بازیکن ۲۱ ساله که می‌تواند در پست های مختلف در خط حمله بازی کند، موسیالا از زمان ترک چلسی در ۵ سال پیش پیشرفت چشمگیری داشته است و بازیکنی کلیدی برای باواریایی‌ها به حساب می‌آید.

تابستان بزرگی پیشروی بایرن مونیخ خواهد بود. با توجه به قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا و قطع شدن روند قهرمانی‌های متوالی بایرن مونیخ، توماس توخل به عنوان سرمربی جدا خواهد شد و تیم نیاز به تقویت دارد و در ابتدا باید جانشین توخل مشخص شود.

هر نشانه‌ای از تمایل موسیالا به سمت خواستن یک چالش جدید، توجه باشگاه‌های خواهان او را جلب می‌کند. علاقه سیتی زیاد است و چلسی نیز اوضاع بازیکن سابق خود را زیر نظر دارد. موسیالا که ترجیح داد به جای تیم ملی انگلیس برای تیم ملی آلمان بازی کند، از آکادمی چلسی جدا شد اما جدایی او تا حدی به دلیل نگرانی از کمبود فرصت بازی در آن تیم بود.

منچسترسیتی در صدر لیست خرید خود در خط هافبک موسیالا را درنظر دارد و لوکاس پاکتا از وستهام و ابریچی ازه از کریستال پالاس هم گزینه‌های دیگر پپ گواردیولا هستند و باید منتظر ماند و دید با توجه به تعییرات کادر فنی بایرن، موسیالا چه تصمیم برای آینده خود خواهد گرفت.

۱۴۲۸