علاقه منچسترسیتی به جذب 2 ستاره بایرن مونیخ

علاقه منچسترسیتی به جذب 2 ستاره بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین گزارش ها، منچسترسیتی به جمال موسیالا و یاشوا کیمیش، دو ستاره آلمانی بایرن مونیخ علاقه مند است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از The Atheltic، پپ گواردیولا از همکاری دوباره با کیمیش استقبال می کند. این دو نفر در زمان حضور گواردیولا در بایرن مونیخ با یک دیگر کار می کردند. اتلتیک ادعا می کند که حتی باشگاه انگلیسی پرس و جوهایی برای خرید کیمیش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی انجام داده، اما به نتیجه نرسیده و حالا ممکن است که در تابستان نیز برای خرید او اقدام کنند. البته کیمیش اخیراً به تیم های زیادی از جمله منچستریونایتد و بارسلونا لینک شده. کیمیش توانایی بازی در دو پست دفاع راست و هافبک وسط را دارد. 

این قضیه برای جمال موسیالا نیز صدق می کند. جمال موسیالا هنوز ذوق و شوقی برای تمدید قراردادش با بایرن مونیخ از خود نشان نداده و در صورت ادامه دار بودن این وضعیت، سیتی ممکن است برای خرید این ستاره جوان نیز اقدام کند. 

در حال حاضر بایرن مونیخ اختلاف 2 امتیازی با بایر لورکوزن صدرنشین دارد، اما در لیگ برتر انگلیس، سیتی با 2 بازی کمتر نسبت به لیورپول رده اولی، 5 امتیاز اختلاف دارد که در صورت کسب برد در 2 بازی عقب افتاده، می تواند به صدر جدول باز گردد.

4416