اتفاق ویژه؛ بی‌توجهی رسانه رسمی باشگاه استقلال به مصاحبه جدید نکونام!

اتفاق ویژه؛ بی‌توجهی رسانه رسمی باشگاه استقلال به مصاحبه جدید نکونام!

پایگاه خبری فوتبالی- مصاحبه روز گذشته جواد نکونام در رسانه رسمی باشگاه استقلال هنوز منتشر نشده است!

به گزارش فوتبالی، روز گذشته جواد نکونام سرمربی استقلال یک مصاحبه فوری و برنامه‌ریزی شده را در محل تمرین تیم استقلال تنظیم کرده و ظاهرا به برخی رسانه های نزدیک به خودش داده است. 

این مصاحبه دو روز بعد از آن انجام شد که «فوتبالی» خبر داد باشگاه استقلال تصمیم گرفته با نکونام قطع همکاری کند و فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید معرفی کند. فوتبالی حتی خبر داد که مدیران استقلال با مجیدی مذاکراتی فشرده داشته‌اند و موافقت او را گرفته‌اند. تنها موردی که دو طرف هنوز درباره آن به توافق نرسیده‌اند موضوع مدت زمان قرارداد است.

ابتدا خیلی از رسانه‌ها و نزدیکان استقلال و نکونام منکر این اتفاق شدند و اعلام کردند که هیچ مذاکره‌ای با مجیدی انجام نشده است اما بالاخره روز گذشته رسانه‌های حامی نکونام هم تایید کردند که مدیران باشگاه استقلال با مجیدی مذاکره کرده‌اند.

بعد از آن  خبر رسید که نکونام از این اتفاق به شدت عصبانی شده است و احتمالا یک مصاحبه توفانی انجام خواهد داد. نکونام مصاحبه هم کرد اما در کمال تعجب مصاحبه او یکی از آرام‌ترین و کم‌حاشیه‌ترین مصاحبه‌هایش در طول دوران مربیگری‌اش بود.

سرمربی استقلال در این مصاحبه حتی قول قهرمانی در لیگ برتر را هم به هواداران استقلال داد و از آنها خواست مثل همیشه این تیم را حمایت کنند. این مصاحبه در فضای مجازی منتشر شد و چیزی که در آن مورد توجه قرار گرفت همان «قول قهرمانی» بود. این در حالی بود که نکونام دو هفته پیش گفته بود قول قهرمانی نمی‌دهد.

اما در ادامه اتفاق عجیب و معناداری هم افتاد. رسانه های رسمی باشگاه استقلال و به خصوص تلگرام که این روزها اصلی‌ترین رسانه این باشگاه است حتی یک کلمه از این مصاحبه را منتشر نکرد! آخرین پستی که در رسانه رسمی این باشگاه دیده می‌شود یک گزارش تصویری از تمرین روز گذشته استقلال است.

جالب این که رسانه رسمی باشگاه استقلال نشست خبری کوتاه نکونام بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان را هم بازتاب نداد. به نظر می‌رسد بی‌تفاوتی رسانه رسمی باشگاه استقلال به نشست‌های خبری اخیر نکونام به این دلیل است که مدیران باشگاه اصلا موافق حرف‌های او نیستند. حالا باید دید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد.

البته رسانه رسمی باشگاه تا این لحظه، هیچ بیانیه حمایتی هم از جواد نکونام پس از انتشار اخبار مذاکره با فرهاد مجیدی منتشر نکرده است!

1359