پست اینستاگرامی امباپه پس از زدن اولین گل لالیگایی

پست اینستاگرامی امباپه پس از زدن اولین گل لالیگایی

پایگاه خبری فوتبالی - پای کیلیان امباپه به گلزنی در رقابت های لالیگا باز شد و رئال مادرید موفق شد با گل های ستاره فرانسوی، رئال بتیس را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته چهارم از بازی های لیگ فوتبال اسپانیا، رئال مادرید و رئال بتیس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. هر دو گل مادریدی ها را در این دیدار کیلیان امباپه به ثمر رساند. امباپه در سه هفته آغازین لالیگا گلی نزده بود و حالا موفق شد در هفته چهارم دو گل برای رئال مادرید بزند.

کیلیان امباپه پس از این بازی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" گرسنه برای بیشتر " در حقیقت منظور امباپه این است که حالا او با عطش بیشتری در بازی های بعدی به دنبال گلزنی خواهد بود.

اگر کیلیان امباپه در بازی رئال مادرید مقابل رئال بتیس گلزنی نمی کرد، انتقاد های بسیار بیشتری علیه او مطرح می شد. او حالا با این گلزنی فشار روانی را از روی خودش برداشته است و باید دید که پس از فیفادی عملکردش در رقابت های لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل خواهد بود.

1470