پست اینستاگرامی امباپه پس از مراسم معارفه‌اش در رئال مادرید

پست اینستاگرامی امباپه پس از مراسم معارفه‌اش در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته مراسم معارفه کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و به این ترتیب این ستاره فرانسوی دیگر به طور رسمی بازیکن رئال مادرید به حساب می آید و باید دید که اوضاع برای او در جمع مادریدی ها به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، مراسم معارفه کیلیان امباپه با حضور حدود هشتاد هزار نفر از هواداران رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد. در این مراسم برخی از اسطوره های رئال مادرید مثل زین الدین زیدان و رائول گونزالس حضور داشتند.

کیلیان امباپه پس از این مراسم با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" مادریدیستاها، امروز یک روز فراموش نشدنی برای من و خانواده ام بود. من به آرزوی کودکی ام رسیدم. احساسات خیلی زیادی وجود داشت. از محبت شما برای سالیان متمادی سپاسگزارم. بسیار خوشحال و مفتخرم که بخشی از خانواده بزرگ رئال مادرید هستم. می خواهم برای بهترین باشگاه دنیا بازی کنم. زنده باد مادرید!"

حالا رئال مادرید با در اختیار داشتن کیلیان امباپه، مثلث فوق العاده امباپه، رودریگو و وینیسیوس جونیور را در خط حمله خود خواهد داشت. جود بلینگام هم پشت سر آن ها بازی می کند و یک ترکیب مخوف در فاز هجومی رئال مادرید ایجاد می شود.

1470