کامنت اینستاگرامی سانچو برای کیلیان امباپه

کامنت اینستاگرامی سانچو برای کیلیان امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته کیلیان امباپه موفق شد برای اولین بار در دوران حرفه ای خود در رقابت های لالیگا گلزنی کند و به این ترتیب طلسم گل نزدن هایش در رقابت های لالیگا شکسته شد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته چهارم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و رئال بتیس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. در این بازی هر دو گل را کیلیان امباپه به ثمر رساند.

جیدون سانچو بازیکن تازه وارد چلسی، زیر پستی که کیلیان امباپه پس از بازی رئال مادرید مقابل رئال بتیس منتشر کرد، کامنت گذاشت و نوشت:" هرگز ( به تو ) شک نداشتم "

در حقیقت کیلیان امباپه در سه هفته ابتدایی رقابت های لالیگا نتوانسته بود گلزنی کند و همین قضیه موجب شده بود تا انتقاد هایی علیه او مطرح شود. حالا دیگر پای امباپه به گلزنی در لیگ فوتبال اسپانیا باز شده است و باید دید که او در هفته های پیش رو چه عملکردی خواهد داشت. یکی از اهداف امباپه آقای گل شدن در لالیگا است و فعلا او دو گل کمتر از لواندوفسکی زده است و به نظر می رسد که رابرت لواندوفسکی رقیب اصلی او باشد.

1471