نتایج لیگ برتریِ پرسپولیس در قزوین؛ بردهای 3 یک

نتایج لیگ برتریِ پرسپولیس در قزوین؛ بردهای 3 یک

پایگاه خبری فوتبالی - پرسپولیس، دومین میزبانی‌اش در این فصل را هم جایی غیر از تهران برگزار خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، آنها در هفته اول از ذوب‌آهن در اراک پذیرایی کردند و حالا باید رویارویی با فولاد را در قزوین برگزار کنند. قزوین اما شهری است با خاطرات خوش برای قرمزها. پرسپولیس 5 بازی لیگ برتری در این شهر برگزار کرده و 3 برد، یک مساوی و یک باخت دارد.

 قرمزها یک برد در 3 بازی اول‌شان در قزوین داشتند ولی فصل قبل هر دو دیدار برگزارشده در این شهر را بردند. جالب اینکه هر 3 برد پرسپولیس در قزوین با نتیجه 3 یک رقم خورده است.

* لیگ 23

یک هفته مانده به پایان فصل، تیم ویرا برای رویارویی با شمس‌آذر به قزوین رفت. آنها برابر میزبان، نمایش بهتری داشتند و 3 یک برنده شدند. گل اول بازی را اورونوف دقیقه 19 زد. دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند. دقیقه 51 و روی اهمال ریگی، پاپی بازی را مساوی کرد. 8 دقیقه بعد اما ریگی اشتباهش را جبران کرد و گل دوم را زد. دقیقه 89 هم سوتی دروازه‌بان جوان میزبان و گل به خودی‌اش، پایان بازی را رقم زد. 

لیگ 23

پرسپولیس در هفته ششم، مهمان پیکان بود. دیداری که به دلیل نبودن ورزشگاه در تهران به قزوین منتقل شد. تیم گل‌محمدی این بازی را با نتیجه 3 یک برد. در این دیدار از اولین هت‌تریک لیگ 23 رونمایی شد؛ جاییکه شهاب زاهدی توانست در دقایق 13، 72 و 80 دروازه پیکان را باز کند که آخری از روی نقطه پنالتی بود.

 2 گل اول را سروش رفیعی پاس داد و گل سوم هم حاصل خطا روی رفیعی بود. پیکان در دقیقه 46 با ضربه پاکدل به گل رسید.

* لیگ 10

پرسپولیسِ دایی در قزوین شکست تلخی را متحمل شد و بازی را با 3 گل به میزبانی واگذار کرد. این بازی در هفته هفدهم برگزار شد و بعد از برد کسی فکر نمی‌کرد پیکان در آخر فصل، سقوط کند. علیرضا عباسفرد دقیقه 15، میثم رضاپور دقیقه 27 و جهانگیر عسکری دقیقه 90 برای میزبان گل زدند.

* لیگ 9

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم راهی قزوین شد تا برابر پیکان قرار بگیرد. تیمِ دایی در این بازی با نتیجه 3 یک برنده شد. حسین معمار در دقیقه 9، گل به خودی زد و دو گل دیگر به نام کریم باقری در دقیقه 1+45 و محسن خلیلی در دقیقه 75 ثبت شد. جهانگیر عسکری در دقیقه 61 زننده تک گل میزبان بود.

* لیگ 8

تیمِ پیروانی در هفته پانزدهم راهی قزوین شد تا برابر پیکان در ورزشگاه رجایی قرار بگیرد.این دیدار با تساوی 2 بر 2 تمام شد. ابراهیم توره در دقایق 3 و 52 برای پرسپولیس گل زد و گلهای میزبان را ایمان حیدری دقیقه 32 و محمدرضا طهماسبی در دقیقه 37 زدند. مهمترین اتفاق بازی را علیرضا نیکبخت رقم زد که دو پنالتی پرسپولیس را در دقایق 7 و 55 از دست داد. هر دو ضربه توسط محمد محمدی مهار شد.

5390