گزارش آماری/ رونمایی از گل هزارم پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر

گزارش آماری/ رونمایی از گل هزارم پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- کامبک رویایی برابر استقلال خوزستان و زدن 4 گل بعد از دقیقه 75، پرسپولیس را به صدر جدول رساند و صدرنشینی 14 هفته‌ای استقلال را باطل کرد. این برد اما یک اتفاق مهم دیگر را هم برای قرمزها رقم زد. 

به گزارش فوتبالی، آنها در این برد به هزارمین گل‌شان در تاریخ لیگ برتر رسیدند و بعد از استقلال و سپاهان، تبدیل به سومین تیم این بازیها در این آیتم شدند. گلهای رند و ویژه پرسپولیس را چه کسانی زده‌اند؟

* گل اول: رضا جباری

13 آبان 1380 و در همان اولین هفته اولین دوره لیگ برتر، از زننده گل شماره یک پرسپولیس در تاریخ این بازیها رونمایی شد؛ رضا جباری که در تساوی خانگی برابر فولاد، تک گل تیمش را زد. 

* گل صدم: سهراب انتظاری

پرسپولیس در هفته بیست و یکم سومین دوره لیگ برتر به گل صدم رسید. زننده این گل سهراب انتظاری بود که گل اول را وارد دروازه پاس کرد. پرسپولیس این بازی را با نتیجه 4 بر 3 باخت. 

* گل دویستم: مدافع رقیب

از گل شماره 200 پرسپولیس در ششمین دوره لیگ برتر رونمایی شد. آنها در هفته ششم برابر  سایپا 2 بر 2 مساوی کردند و گل به خودی حمیدرضا فرزانه، گل دویستم‌شان بود. 

* گل سیصدم: علیرضا نیکبخت

این گل در هفته سوم لیگ هشتم زده شد. پرسپولیس در انزلی به مصاف ملوان رفت و 2 بر 2 مساوی کرد. گل دوم پرسپولیس را علیرضا نیکبخت زد و تیمش را در لیگ برتر به گل 300 رساند. 

* گل چهارصدم: مازیار زارع

پرسپولیس در هفته ششم لیگ دهم و در خانه به مصاف شاهین بوشهر رفت. آنها این بازی را 2 یک بردند و گل دوم‌شان را مازیار زارع زد که گل شماره 400 پرسپولیس در لیگ برتر بود. 

* گل پانصدم: کریم انصاری‌فرد

پرسپولیس در هفته چهاردهم دوازدهمین دوره لیگ برتر از پیکان میزبانی کرد و موفق شد با 6 گل این تیم را شکست بدهد. گل اول بازی که گل پانصدم آنها بود را کریم انصاری‌فرد زد. 

* گل ششصدم: مهدی طارمی

این گل در هفته سوم لیگ شانزدهم زده شد. پرسپولیس به اصفهان رفت و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب سپاهان شد. گل اول آنها را که طارمی زد، گل ششصدم‌شان در تاریخ لیگ برتر بود. 

* گل هفتصدم: فرشاد احمدزاده

این گل در تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر سیاه‌جامگان در هفته چهارم لیگ هفدهم زده شد. گلی که زننده اش، فرشاد احمدزاده بود. 

* گل هشتصدم: علی علیپور

پرسپولیس در دربی برگشت لیگ نوزدهم از گل هشتصدمش رونمایی کرد. این گل را علی علیپور زد که گل اول تساوی 2 بر 2 دربی بود. 

* گل نهصدم: مهدی عبدی

از این گل در هفته بیستم، بیست و یکمین دوره لیگ برتر و در پیروزی 3 بر یک برابر مس رفسنجان رونمایی و به نام مهدی عبدی ثبت شد.

* گل هزارم: اوستون اورونوف

پرسپولیس در هفته بیست و هشتم این فصل، موفق شد باخت 3 صفر را به برد 4 بر 3 تبدیل کند. گل چهارم را اوستون اورونوف شد که گل شماره 1000 قرمزها در تاریخ لیگ برتر بود.

5390