انتظارات هانسی فلیک از زبان خرید جدید بارسلونا

انتظارات هانسی فلیک از زبان خرید جدید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک در مدت زمان حضورش در بارسلونا نشان داد که تاکید زیادی بر روی پرسینگ تیمش دارد و حالا دنی اولمو، خرید تابستانی بارسا هم در مصاحبه خود این موضوع را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از تاکتیک‌ها و فلسفه‌های فوتبالی هانسی فلیک، پرس از بالای زمین است. این سرمربی آلمانی مانند سایر سرمربیان آلمانی دوست دارد تیمش حریف را از بالای زمین تحت فشار قرار دهد. چنین تاکتیکی نیازمند قدرت بدنی بالای بازیکنان است، فلیک در مصاحبه‌های خود هم نشان داد تاکید خاصی بر این موضوع دارد و برای رسیدن به هدف خود مربیان بدنسازی بارسلونا را تغییر داد.

بازیکنان بارسلونا در سه بازی ابتدایی نشان دادند که از نظر بدنی پیشرفت زیادی داشتند. آن‌ها در اکثر دقایق بازی حریف را تحت فشار می‌گذارند و از این طریق خلق موقعیت می‌کنند.

حالا دنی اولمو، خرید جدید بارسلونا هم در مصاحبه خود این‌ مساله را تایید کرده است. وی در این رابطه گفت: «هانسی فلیک از ما می‌خواهد در تمام ۹۰ دقیقه حریف را پرس کنیم؛ پس برای اجرای این تاکتیک باید توان بدنی بالایی داشته باشیم.»

فلیک بارها در مصاحبه‌های خود گفته است که بارسلونا هنوز پرس مورد نظر او را انجام نمی‌دهد و نیاز به زمان بیشتری است تا بارسلونا به تیم ایده‌آل سرمربی آلمانی تبدیل شود. هواداران بارسا با تماشای بازی‌های تیمشان در سه هفته ابتدایی به آینده امیدوار شدند. 

1428