استوری اینستاگرامی امباپه در کنار بازیکنان رئال مادرید؛ خانواده!

استوری اینستاگرامی امباپه در کنار بازیکنان رئال مادرید؛ خانواده!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کیلیان امباپه به خوبی توانسته است که در جمع بازیکنان رئال مادرید جا بیفتد و به این ترتیب با آن ها صمیمی شود و مشکل خاصی از جانب هم‌تیمی های خود نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه در بازی رئال مادرید مقابل آتالانتا موفق شد اولین گل خود را در رئال مادرید به ثمر برساند. امباپه در پیروزی دو بر صفر رئال مادرید در فینال سوپرجام اروپا نقش مهمی را ایفا کرد.

حالا رئال مادرید برای اولین بازی خود در فصل جدید رقابت های لالیگای اسپانیا آماده می شود. مادریدی ها قرار است که در هفته اول به مصاف مایورکا بروند و باید دید که اوضاع برای آن ها در این بازی به چه شکل پیش می رود.

کیلیان امباپه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تصویری از خودش در کنار بازیکنان رئال مادرید در تمرینات منتشر کرده است و نوشته است: خانواده

در حقیقت کیلیان امباپه حالا بازیکنان رئال مادرید را مثل یک خانواده برای خودش می داند. رئال مادرید حدود هفت تابستان به دنبال به خدمت گرفتن امباپه بود و در نهایت در تابستان 2024 این ستاره فرانسوی به جمع مادریدی ها پیوست. امباپه اهداف بزرگی در رئال مادرید دارد. شاید مهم ترین هدف او قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین فتح توپ طلا باشد.

1471