توقف مذاکرات استقلال و هاشمی نسب؛ همکاری به پایان رسید؟

توقف مذاکرات استقلال و هاشمی نسب؛ همکاری به پایان رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد مهدی هاشمی‌نسب در کادر فنی استقلال در فصل پیشِ رو جایی ندارد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که چیزی تا اولین بازی استقلال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باقی نمانده است یک علامت سوال بزرگ روی نیمکت این تیم وجود دارد که پاسخ مشخصی برایش پیدا نشده است. اما شواهد، نشان‌دهنده یک مورد «پایان همکاری» است.

ماجرا مربوط به مهدی هاشمی‌نسب است که فصل گذشته دستیار جواد نکونام بود و واقعا نقشی بیشتر از یک دستیار در تیمش داشت. او حضور پررنگی در تمرینات و مسابقات استقلال داشت و به واسطه رابطه خوبی که با بازیکنان استقلال برقرار کرده بود به یک عنصر مهم و تعیین کننده در تیمش تبدیل شده بود.

اما با شروع تمرینات پیش‌فصل استقلال برای حضور در لیگ بیست و چهارم غیبت او توجه رسانه‌ها و هواداران استقلال را برانگیخت. تقریبا همه دستیاران نکونام که فصل گذشته با او در استقلال همکاری کرده بودند در تمرینات فصل جدید حضور دارند به جز مهدی هاشمی‌نسب!

ابتدا گفته شد هاشمی‌نسب به دلیل حضور در کلاس‌های مربیگری فرصت حضور در تمرینات را ندارد اما حتی بعد از پایان کلاس‌های مربیگری هم خبری از حضور او در تمرینات استقلال نشد تا این شائبه به وجود بیاید که مشکلی وجود دارد که باعث شده هاشمی‌نسب در تمرینات غایب باشد.

نکته جالب این که درست در روز پایانی کلاس‌های مربیگری هاشمی‌نسب به باشگاه استقلال رفت تا درباره ادامه همکاری با مدیران استقلال مذاکره کند. اما غیبت او در تمرینات روزهای بعد نشان داد این مذاکرات به جایی نرسیده است و ظاهرا اختلافات بزرگی بین دو طرف وجود دارد.

در این بین برخی مدعی بودند مشکل هاشمی‌نسب با استقلال مربوط به مسائل مالی است و او نمی‌خواهد حرف و حدیث‌هایی که سال گذشته درباره قرارداد او به وجود آمده بود دوباره تکرار شود. اما خود او در یک مصاحبه این مساله را کاملا رد کرد. برخی هم گفته‌اند که هاشمی‌نسب اختلافاتی با نکونام دارد.

هاشمی‌نسب گفته بود: «این موضوع یعنی این که به‌خاطر مسائل مالی هنوز به تیم برنگشته‌ام را دوستان می‌توانند از خود آقای نکونام سوال کنند، چون در این مورد هر چیزی بگویم، شاید بعضی‌ها این طور برداشت کنند که من به‌خاطر پول دوباره برنگشتم! بنابراین توضیح این مسئله را نکونام می‌تواند به خوبی با پاسخی که می‌دهد، تکمیل کند و امیدوارم ایشان آن چیزی که واقعیت دارد را بگوید نه این که ماجرا طوری پیش برود که فقط قسمت آخر آن گفته شود و من جلوی هوادار قرار بگیرم!»

حالا هم سایت روزنامه خبر ورزشی خبر داده که هاشمی نسب و استقلال به پایان خط رسیده‌اند. این روزنامه نوشته است که مدیران باشگاه استقلال مذاکره با مهدی هاشمی‌نسب را متوقف کرده‌اند و ظاهرا پایان کار او در این تیم بعد از یک سال از راه رسیده است.

1359