عکس؛ مثلث خط حمله‌ای که آنچلوتی در تمرینات رئال مادرید در اختیار دارد

عکس؛ مثلث خط حمله‌ای که آنچلوتی در تمرینات رئال مادرید در اختیار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره آن مثلث خط حمله رویایی که درباره آن صحبت می شد در اختیار کارلو آنچلوتی قرار گرفت و در تمرینات رئال مادرید، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید می تواند تاکتیک های خود را با مثلث ویژه اش در خط حمله تست کند.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه حدود سه روز است که به تمرینات رئال مادرید اضافه شده است و کار خودش را در جمع مادریدی ها استارت زده است. رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور هم در تمرینات رئال مادرید حضور دارند و به این ترتیب مثلث ویژه خط حمله رئال مادرید با حضور رودریگو گوئس، کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور تکمیل شده است. این مثلث خط حمله در واقع خط حمله اصلی رئال مادرید در فصل پیش رو خواهد بود و بازیکنانی مثل آردا گولر، براهیم دیاز و اندریک که تصویر او را در تمرینات امروز رئال مادرید هم می بینیم، بازیکنان خط حمله ذخیره رئال مادرید هستند.

در هر صورت حالا باید دید که در فینال سوپرجام اروپا که چهارشنبه 24 مرداد ماه برگزار می شود، کارلو آنچلوتی از چه ترکیبی استفاده می کند و در نهایت کدام بازیکنان را در خط حمله تیمش قرار می دهد. در حال حاضر او یک ترکیب فوق العاده را در خط حمله تیمش در اختیار دارد.

1471