ترکیب رئال مادرید اعلام شد؛ بازگشت وینیسیوس و رودریگو

ترکیب رئال مادرید اعلام شد؛ بازگشت وینیسیوس و رودریگو

پایگاه خبری فوتبالی - تیم رئال مادرید تا دقایقی دیگر در هفته شانزدهم رقابت های لالیگا در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم اسپانیول خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان زین الدین زیدان موفق شد هفته گذشته در دیدار برابر آلاوز با نتیجه 1 - 2 به پیروزی برسد و تعداد بردهای خود در رقابت های این فصل را به عدد 9 برساند. آنها بعد از انجام 14 بازی در فصل جدید 31 امتیاز به دست آورده اند و هم امتیاز با بارسلونا و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده بندی رقابت های لالیگا ایستاده اند. آنها امروز باید در ورزشگاه خانگی خود برابر اسپانیولی قرار بگیرند که این فصل به هیچ وجه شرایط خوبی را ندارد. این تیم با کسب تنها 9 امتیاز از 15 بازی در رده نوزدهم جدول رده بندی قرار گرفته و در آستانه سقوط به رقابت های دسته دوم اسپانیا قرار گرفته است. تنها لگانس با 6 امتیاز پایین تر از این تیم در جدول رده بندی است. رئال مادرید امیدوار است که با کسب پیروزی نه چندان سخت در این بازی بتواند در انتظار امتیاز از دست دادن بارسلونا و برگشتن به صدر جدول باشد. با توجه به مصدومیت ادن هازارد و گرت بیل، امروز وینیسیوس جونیور پس از مدت ها به ترکیب رئال مادرید بازگشته و رودریگو نیز در ترکیب اصلی قرار گرفته است. 

ترکیب رئال مادرید برای برگزاری این دیدار بدین ترتیب است: تیبو کورتوا، کارواخال، سرجیو راموس، رافائل واران، تونی کروس، کریم بنزما، کاسمیرو، والورده، مندی، وینیسیوس، رودریگو

1070