گذشت 15 سال از پیوستن سرمربی موفق بایرلورکوزن به رئال مادرید

گذشت 15 سال از پیوستن سرمربی موفق بایرلورکوزن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پانزده سال پیش در چنین روزی بود که ژابی آلونسو به رئال مادرید پیوست و کار خود را در جمع مادریدی ها استارت زد.

به گزارش فوتبالی ، ژابی آلونسو در حال حاضر سرمربی تیم بایرلورکوزن است و تیم او در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست قهرمان رقابت های بوندسلیگای آلمان و همچنین قهرمان رقابت های جام حذفی آلمان شود. در فصل پیش رو هم ژابی آلونسو به دنبال این است که موفقیت هایش با بایر لورکوزن تکرار کند.

ژابی آلونسو بازیکنی است که در لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ بازی کرده است و در میان هواداران هر سه تیم محبوب است. ژابی آلونسو در تابستان سال 2009 میلادی در چنین روزی بود که از لیورپول به رئال مادرید پیوست.

رئال مادرید در تابستان 2009 خرید هایی کهکشانی داشت. در آن تابستان ستاره هایی مثل کریستیانو رونالدو، کاکا، کریم بنزما و ژابی آلونسو به رئال مادرید اضافه شدند.

ژابی آلونسو به مدت پنج فصل در رئال مادرید حضور داشت. او در نهایت در تابستان 2014 بود که رئال مادرید را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد. آلونسو در رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لالیگا را هر کدام یک بار تجربه کرد.

1471