مهدی عبدی و استقلال؟ شایعه است!

مهدی عبدی و استقلال؟ شایعه است!

پایگاه خبرق فوتبالی- طبق شایعات، مهدی عبدی یکی از بازیکنان مد نظر جواد نکونام است!

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی با گلی که پنج فصل پیش در دربی به‌ثمر رساند نام خود را سر زبان‌ها انداخت و البته در یکی دیگر از دربی ها دوباره به استقلال گل زد و حتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای هم گل زد اما این بازیکن هیچ‌وقت جایگاه ثابتی در ترکیب پرسپولیس نداشت.

عبدی بیشتر در نقش یک بازیکن تعویضی در زمین حاضر می‌شد و رفته‌رفته از همان روزهای معمولی خود هم فاصله گرفت و کار تا جایی پیش رفت که یحیی گل‌محمدی اعلام کرد در پرسپولیس نیازی به او ندارد، برای همین مهدی به تراکتور قرض داده شد.

عبدی در تراکتور هم نتوانست روزهای خوبی را تجربه کند و با پایان لیگ بیست‌وسوم، به تیم سابقش برگشت.

خوان کارلوس گاریدو که مدتی است هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته، تنها پس از چند جلسه تمرین اعلام کرد مهدی عبدی جایی در تفکرات او ندارد و برای همین این بازیکن به دنبال جدایی از پرسپولیس است.

جدا از اینکه طی روزهای گذشته اخباری درباره احتمال بازگشت این بازیکن به تراکتور منتشر شده، عجیب‌ترین شایعه درباره عبدی، احتمال رفتن او به استقلال است.

اولا حضور مهدی عبدی در لیست استقلال صرفا یک شایعه است و جواد نکونام علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و اگر هم فرض کنیم این شایعه صحت داشته باشد، رضا درویش به مهدی عبدی اعلام کرده ابتدا باید باشگاه مقصد خود را مشخص کند و سپس رضایتنامه او صادر می‌شود.

با یک بررسی ساده می‌توان متوجه شد درویش رضایت این بازیکن را برای تیم‌های رقیب مخصوصا استقلال صادر نمی‌کند و اخبار منتشر شده صرفا شایعه هستند.

در این بین شنیده می‌شود مهدی عبدی از فولاد هم پیشنهاد همکاری دارد و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن جوان است.

5793