مشکل جدید استقلال؛ پنجره نقل و انتقالات بسته شد

مشکل جدید استقلال؛ پنجره نقل و انتقالات بسته شد

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که باشگاه استقلال بعد از قهرمانی در لیگ برتر، وضعیت عجیبی دارد، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم، جدیدترین مشکلی است که برای مصطفی آجورلو و همکارانش به وجود آمده است.

به گزارش فوتبالی، نامشخص بودن وضعیت نیمکت استقلال و سکوت این باشگاه در قبال این موضوع، کاسه صبر هواداران استقلال را لبریز کرده و آنها در فضای مجازی، از مدیران باشگاه به خاطر این وضعیت گلایه کرده‌اند.

در حالی که ساعاتی قبل اعلام شد توافق الکساندر نوری با استقلال به خاطر اختلاف مالی طرفین منتفی شده، حالا خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، طرفداران استقلا را بیشتر از قبل، ناراحت کرده است.

ماجرا از این قرار است که فریبرز محمودزاده رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفتگو با یک سایت خبری، از بسته شدن پنجره آبی‌‌ها خبر داده و با اینکه به نظر می‌رسید شکایت محمدرضا آزادی از استقلال دلیل این قضیه بوده اما مهاجم فعلی آلومینیوم اراک، این مساله را تکذیب کرده است.

فعلا که مشخص نیست پنجره استقلال به چه دلیل بسته شده منتهی در روزهایی که قهرمان لیگ، با مشکلات مختلفی مواجه شده است، بسته شدن پنجره آبی‌ها بدترین خبر ممکن برای مدیران و البته هواداران این تیم محسوب می‌شود.

1984