استارت استقلال در بازار نقل و انتقالات؟

استارت استقلال در بازار نقل و انتقالات؟

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که فعالیت باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات، از امروز کلید خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی بعد از ناکامی در فینال جام حذفی، در پیامی خطاب به هواداران تیمش اعلام کرد استقلال 14 روز حیاتی در فصل نقل و انتقالات دارد و نباید این فرصت را از دست بدهد.

تا امروز، 8 روز از آن 14 روز گذشته اما هیچ اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده و در شرایطی که پرسپولیس با یک بازیکن قرارداد بسته و گل گهر هم حسابی در بازار نقل و انتقالات فعال است، استقلال نه تنها با هیچ بازیکن جدیدی به توافق نرسیده بلکه بر اساس اخباری که حتما در جریانش هستید، سیاست مدیرعامل این باشگاه درباره تمدید قرارداد بازیکنانش و رقم پیشنهادی مددی به شاگردان مجیدی باعث شده که تا امروز خبری از تمدید قرارداد استقلالی‌ها هم نباشد تا همین موضوع شدیدا باعث نگرانی هواداران این تیم شده باشد و برخی از آنها دیروز جلوی باشگاه رفتند و نگرانی خود را به گوش مددی و همکارانش رساندند.

حالا و طبق شنیده‌های فوتبالی، استقلال امروز کارش در نقل و انتقالات را شروع خواهد کرد و نه تنها با بازیکنان مورد نظر مجیدی تمدید قرارداد خواهد کرد بلکه احتمال رونمایی از خریدهای جدید این باشگاه هم وجود داشت و حالا استقلالی‌ها امیدوار به شنیدن اخبار خوب از ساختمان باشگاه در خیابان علامه هستند.

1984