پیش‌بینی آنچلوتی درباره شماره 15 جدید رئال مادرید

پیش‌بینی آنچلوتی درباره شماره 15 جدید رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آردا گولر بازیکن ترکیه ای نوزده ساله رئال مادرید، پیراهن شماره 15 مادریدی ها را برای فصل جدید بر تن خواهد کرد و باید دید که عملکرد او در این فصل به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، گولر در رقابت های یورو 2024 عملکرد خوبی داشت و توجه ها را به خودش جلب کرد. کارلو آنچلوتی برای فصل جدید می خواهد بیشتر از فصل قبل روی او حساب باز کند. آردا گولر در فصل گذشته با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و از سوی دیگر هنوز آن طور که باید و شاید نتوانسته بود خودش را ثابت کند. همین قضیه موجب شد تا فقط در اواخر فصل فرصت هایی اندک برای بازی کردن به دست بیاورد. البته او در همان بازی های اندک هم عملکرد خوبی داشت.

رئال مادرید، از ساعت 2:30 بامداد یکشنبه به وقت ایران در یک بازی دوستانه در آمریکا با بارسلونا روبرو خواهد شد. آنچلوتی به احتمال زیاد به آردا گولر در این بازی میدان می دهد. کارلتو درباره آردا گولر گفت:" آردا گولر می تواند در آینده تبدیل به یکی از سه هافبک برتر دنیا شود. "

در حقیقت کارلو آنچلوتی آینده آردا گولر را بسیار درخشان می بیند و این بازیکن را یکی از بهترین های دنیای فوتبال در آینده می داند.

1471