نایب قهرمان فوتبال زنان در بلاتکلیفی کامل؛ زنان ملوان در انتظار پاسخ مدیران

نایب قهرمان فوتبال زنان در بلاتکلیفی کامل؛ زنان ملوان در انتظار پاسخ مدیران

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از تیم های ریشه دار فوتبال زنان ایران ملوان است که این روز ها خبری از شرایط این تیم برای فصل جدید به گوش نمیرسد تا بازیکنان این تیم از آینده خود بی اطلاع باشند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال زنان ملوان بندر انزلی یکی از تیم های قدیمی فوتبال زنان است که همیشه هواداران خاص خودش را دارد. ملوانی ها چند سال را با شرایط سخت مالی پشت سر گذاشتند اما پارسال با توپ پر وارد لیگ برتر فوتبال زنان شدند و پس از ده سال به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال رسیدند.

فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان که به پایان رسید خیلی ها منتظر حضور پر قدرت زنان ملوان در فصل جدید بودند اما اتفاقات مدیریتی در این تیم باعث شد کاملا تیم زنان این باشگاه به فراموشی سپرده شود. آرش فهمیده مدیر عامل فصل گذشته ملوان در این فصل از مدیر عاملی کنار رفت و رامبد رشیدی راد به عنوان سرپرست مدیر عاملی ملوان انتخاب شد. او حالا پس از سرو سامان دادن به تیم مردان باید به وضعیت آشفته تیم زنان هم سامان دهد. اعضای تیم فوتبال زنان ملوان از فصل گذشته نزدیک به ۳۰ درصد طلب دارند و کسی در باشگاه ملوان پاسخگوی آن ها نیست تا دلخوری بین اعضای تیم و باشگاه پیش آمده باشد.

حالا بازیکنان تیم فوتبال زنان ملوان امیدوارند در روز های آینده تکلیف این تیم برای فصل جدید لیگ برتر مشخص شود تا آنها بتوانند مانند سال گذشته یکی از تیم های مدعی باشند. لیگ برتر فوتبال زنان احتمالا حدود دو ماه دیگر آغاز شود اما نه کادرفنی و نه بازیکنان ملوان هنوز مشخص نشده اند.

6001