خاتون بم چهار-ملوان بندرانزلی صفر/ وسواس خاتون به پیروزی های پرگل!

خاتون بم چهار-ملوان بندرانزلی صفر/ وسواس خاتون به پیروزی های پرگل!

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته ششم لیگ برتر، خاتون در دیداری حساس میزبان ملوان بود. دوئلی که در پایان با جشنواره گل پرافتخار ترین تیم لیگ به پایان رسید و جایگاه این تیم را در صدر جدول تثبیت کرد.

به گزارش فوتبالی، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با دیدار حساس و 6 امتیازی دو تیم بالا جدولی خاتون و ملوان پیگیری شد و مدعیان دیگر قهرمانی نیم نگاهی به این دیدار داشتند.

بازی از ساعت 13 در ورزشگاه فجر شهر بم آغاز شد. قضاوت این دیدار حساس را سلطنت نوروزی به عهده داشت و حدیثه مهدی، مهشید گودرزی و عاطفه محمدی او را در امر قضاوت این دوئل حساس یاری می‌کردند.

خاتون از یک بازی خاطره انگیز مقابل زارع باتری با تجربه پرگل ترین بازی خود در فصل اخیر به میدان آمده بود و در سوی دیگر ملوان با یک شکست دور انتظار و سنگین مقابل سپاهان برای جبران قدم در زمین بازی گذاشت.

خاتون با 12 امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به شهرداری سیرجان و سپاهان در صدرجدول حضور داشت و ملوان 10 امتیازی را در فاصله سه پله‌ای با خود و در جایگاه چهارم جدول می‌دید. از این رو سه امتیاز حکم بقا در کورس قهرمانی را برای دو تیم داشت.

همانطور که پیش‌بینی شده بود، خاتون بازی را بهتر آغاز کرد. شاگردان مرضیه جعفری موقعیت‌های بسیاری روی دروازه مهمان خلق کردند اما هرچه زدند به در بسته خورد و گل نشد.

فشار حملات این تیم زیاد و زیادتر شد. ملوان کاملاً تحت تأثیر بازی ستارگان بی‌شمار پرافتخارترین تیم لیگ قرار گرفت و سرانجام این زهرا قنبری بود که توانست در وقت اضافه و دقیقه 1+45 قفل دروازه ملوانان را بشکند.

این نهمین گل زهرا قنبری در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان بود و جایگاه او را در صدرجدول بهترین گلزنان لیگ تثبیت کرد.

نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم، بازهم این میزبان بود که بازی برتری از خود به نمایش گذاشت و برتری خود را به دختران گیلانی دیکته کرد.

خاتونی‌ها در دقیقه 56 بازهم مزد بازی برتر خود را گرفتند و این بار نوبت به نگین زندی رسید تا دروازه ملوان را باز کند. این هشتمین گل فصل مهاجم ملی‌پوش تیم خاتون بود تا او را در یک قدمی زهرا قنبری دیگر هم تیمی خود در صدرجدول برترین گلزنان قرار دهد.

در ادامه شاگردان معصومه جهان‌چی که کار را تمام شده می‌دیدند، رو به بازی رو به جلو آوردند و سعی کردند گل‌های خورده را جبران کنند اما این میزبان بود که توانست روی ضد حمله به گل برسد.

زهرا قنبری بازهم گلزنی کرد و گل سوم تیم و دوم خودش را به ثمر رساند. البته این پایان کار نبود و خاتون در دقیقه 88 بازهم به گل رسید. این گل نیز توسط منا حمودی وارد دروازه ملوان شد تا قوی سپید به فاصله دو هفته، 8 گل دریافت کند و دیگر خبری از ملوان سرحال هفته‌های قبل نباشد.

خاتون بم با این پیروزی دلچسب، 15 امتیازی شد و با تفاضل 23+ جایگاه خود را با یک بازی بیشتر نسبت به شهرداری سیرجان در صدرجدول تثبیت کرد. ملوان نیز با این شکست سنگین 10 امتیازی باقی ماند و در عرض چند روز از صدر به رده ششم جدول رسید.

خاتون در هفته هفتم رقابت‌ها، 3 دی ماه در دیداری خارج از خانه به مصاف همیاری آذربایجان غربی می‌رود. ملوان نیز در همین روز و در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود.

1377