پیش بازی ملوان بندرانزلی-سپاهان اصفهان/ قوی سپید در اندیشه طلسم شکنی!

پیش بازی ملوان بندرانزلی-سپاهان اصفهان/ قوی سپید در اندیشه طلسم شکنی!

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ملوان در خانه به مصاف سپاهان می‌رود. دیداری که فرصت خوبی برای پایان حسرت سه ساله پیروزی مقابل زردپوشان و حفظ صدر جدول خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان ایران به ایستگاه پنجم خود رسید و از ساعت 13 فردا (جمعه 19 آذر) ملوان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

ملوان‌ها پس از پیروزی هفته گذشته مقابل ملی‌پوشان شهرکرد، در عین لغزش خاتون بم و به لطف یک بازی کمتر شهرداری سیرجان، سرانجام پس از قریب به هزار روز دوری به صدرجدول لیگ بازگشتند. شعفی وصف ناشدنی که پژمان نوری، مالک نام آشنای این باشگاه، را به پرداخت پاداش به این تیم واداشت.

آنچه محسوس است، شاگردان معصومه جهان‌چی از حال روحی بسیار خوبی برخوردارند و امسال یک رقیب سرسخت برای تمامی رقبا به شمار می‌روند. آن‌ها همچنین به همراه شهرداری سیرجان لقب تیم بدون باخت لیگ را هم به خود اختصاص داده‌اند.

میزبان در چهار بازی قبلی، سه پیروزی و یک تساوی کسب کرده و با 10 امتیاز، 7 گل زده و بدون گل خورده عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود بجا گذاشته که کاملاً این تیم را سزاوار جایگاه نخست جدول رده‌بندی کرده است.

عاطفه ایمانی، پروین فرهادی و کیمیا کافی هریک با 2 گل زده، بهترین گلزنان ملوان هستند و در اندیشه آن‌اند تا قوی سپید انزلی را همچنان بر فراز آسمان لیگ نگهدارند.

در سوی دیگر میدان، زردپوشان اصفهانی پا به چمن سبز سردار جنگل می‌گذارند. سپاهانی‌ها با سه پیروزی و یک شکست 9 امتیازی هستند و با تفاضل گل کمتر نسبت به خاتون و شهرداری سیرجان در رده چهارم جدول حضور دارند.

شاگردان بیان محمودی به خوبی می‌دانند که اگر برنده‌ی این دوئل 6 امتیازی باشند، خود را یک گام دیگر به صدر نزدیک می‌کنند و امید بسیاری به خط حمله آتشین خود دارند.

هاجر دباغی با 4 گل زده بهترین گلزن زردپوشان است و همچنین کوثر کمالی، شقایق روزبهان و مرضیه نیکخواه از دیگر بازیکنان شاخص این تیم به شمار می‌روند.

در چهار تقابل اخیر این دو تیم، کفه ترازو کاملاً به سمت سپاهانی‌ها سنگینی می‌کند و سهم زردپوشان از آن سه پیروزی بوده و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

حال باید دید که آماده‌ترین ملوان سال‌های اخیر می‌تواند از پس سپاهان بربیاید و به روزهای صدرنشینی خود تداوم ببخشد یا این سپاهان است که با گرفتن امتیاز از میزبان، دست پر رشت را ترک می‌کند و معادلات بالای جدول را پیچیده‌تر خواهد کرد.

1377