لیگ برتر فوتبال بانوان| سپاهان چهارم شد

لیگ برتر فوتبال بانوان| سپاهان چهارم شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال زنان «سپاهان» عصر پنجشنبه در ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با پیروزی ۲ بر صفر از سد «پیکان تهران» گذشت و به جایگاه چهارمی دست یافت.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال زنان «سپاهان» بعد از ظهر پنجشنبه از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته هجدهم و پایانی «لیگ برتر فوتبال زنان ایران»، در زمین چمن «آب منطقه ای اصفهان»، مقابل تیم «پیکان تهران» به پیروزی ۲ بر صفر رسید.

۲ گل سپاهان در این دیدار را هاجر دباغی وارد دروازه «پیکان تهران» کرد تاتیم فوتبال زنان سپاهان در این فصل با ترکیبی از جوانان و بازیکنان بومی به جایگاه چهارمی لیگ برتر فوتبال بانوان دست یابد.

«سپاهان» با برد امروز توانست با ۹ برد، سه باخت و ۶ تساوی ۳۳ امتیازی شود و پایین‌تر از «شهرداری سیرجان» ۳۸ امتیازی و «پالایش گاز ایلام» ۲۹ امتیازی در رده چهار جدول قرار بگیرد.

در رقابت های فوتبال فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر بانوان ۱۰ تیم شرکت داشتند و پس از انجام ۱۸ بازی تیم «خاتون بم» قهرمان شد،‌ «زنان ملوان انزلی» و «شهرداری سیرجان» هم به ترتیب دوم سوم و شدند و «آوا تهران» و «ایساتیس فارس» هم ۲ تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک شدند.

سپاهان فصل گذشته نایب قهرمان این لیگ شده بود.

7474