سوال روز/ آیا فرمان حمله به مدیران باشگاه استقلال، صادر شده است؟

سوال روز/ آیا فرمان حمله به مدیران باشگاه استقلال، صادر شده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- خیلی زودتر از آنچه که فکر می‌کردیم صلح بین نکونام و مدیران جدید باشگاه استقلال به هم خورد.

به گزارش فوتبالی، در فضای هواداری و حتی در بین خبرنگارانی که در حوزه باشگاه استقلال فعالیت می‌کنند اتفاق عجیبی افتاده است. عملا همه چیز دوپاره شده است. عده‌ای طرفدار جواد نکونام هستند و عده‌ای دیگر با یک نگاه کلان‌تر فقط به استقلال فکر می‌کنند و موفقیت تیم برای‌شان ارجحیت دارد.

این اتفاق از فصل گذشته و با علنی شدن اختلافات بین نکونام و علی خطیر مدیر عامل سابق استقلال استارت خورد. در بین خبرنگاران استقلالی عده‌ای به نکونام نزدیک بودند که بقیه به آنها لقب خبرنگارهای کمپی دادند. چرا که رفت و آمد زیادی به کمپ تمرینی استقلال داشتند. حتی صفحات هواداری استقلال در فضای مجازی هم همین وضعیت را پیدا کردند. 

بعد از پایان فصل و روی کار آمدن هلدینگ خلیج فارس و مسئولیت گرفتن فرشید سمیعی در باشگاه، به نظر می‌رسید فعالیت این خبرنگارها و پیج‌ها متوقف شده است. اما حالا سایت روزنامه خبر ورزشی خبر از فعالیت دوباره این پیج‌ها و خبرنگارها داده است!

فحاشی به سمیعی 

طی روزهای اخیر در فضای مجازی شیطنت‌هایی از سوی این پیج‌ها صورت گرفته که هدف مستقیم این حملات مدیران باشگاه و مدیران هلدینگ خلیج فارس هستند. برای مثال یکی از این پیج‌های کمپی با فحاشی به مدیران هلدینگ خلیج فارس اعتقاد دارد نباید آنها فرشید سمیعی را به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌کردند، چون سمیعی در پست مدیرعاملی فعالیت مثبتی نداشته است. این پیج که سابقه فحاشی به مدیرعامل سابق استقلال را دارد حالا سمیعی را هم وارد لیست سیاه خود کرده و مدعی است سمیعی باید همچنان به عنوان سرپرست موقت به کار خود ادامه می‌داد چرا که از وقتی حکم مدیرعاملی را دریافت کرده، خیالش راحت شده و دیگر دغدغه تقویت استقلال را ندارد. درباره این پیج هواداری گفته می‌شود ادمینش یکی از برادران عضو کادرفنی است!

یک، دو، سه، آتش!

صفحه دیگری از پیج‌های کمپی در متنی نوشته است فرشید سمیعی برای جذب بازیکنان مدنظر نکونام کار مثبتی انجام نداده و دست روی دست گذاشته تا جذب این بازیکنان منتفی شود و یکی دیگر از پیج‌های کمپی از هواداران استقلال خواسته تا به مدیران استقلال حمله کنند و فشار بیاورند تا بازیکنان مدنظر جواد نکونام را جذب کنند. اما در اقدامی‌عجیب یکی از خبرنگارنماهای کمپی که از سوی کمپ استقلال تغذیه می‌شود و تا ۲۰ روز پیش به مدیریت فرشید سمیعی اعتقاد داشت و معتقد بود جواد نکونام و سمیعی در تعامل با یکدیگرند و مدیریت استقلال در راه موفقیت این تیم قدم برمی‌دارد، به یکباره تغییر موضع داد و در کانال شخصی خودش شروع به زدن فرشید سمیعی و مدیران استقلال کرد. این خبرنگارنمای کمپی در پستی مدعی شده وضعیت تیم نامناسب است و استقلال در حالی که ۲۰ روز به شروع لیگ مانده کمبود بازیکن دارد و در پستی دیگر مدعی شده مدیران استقلال برای جذب دو بازیکن خود که اعتقاد دارد دلالی هستند اقدام کرده‌اند اما برای گزینه‌های سرمربی استقلال کاری صورت نمی‌دهند.

بعد از حجت کریمی و خطیر نوبت به سمیعی رسید

سایت خبر ورزشی در ادامه نوشته است: «خبرنگارنمای کمپی در مطلبی دیگر ادعا می‌کند جواد نکونام برای گزینه خارجی منتظر محمد را می‌خواهد نه آلمدین زیلیکیچ. اما کیست که نداند جواد نکونام در فصل گذشته منتظر محمد را با تمام توانایی‌هایی که داشت به دلیل اینکه با نظر علی خطیر جذب شده بود نخواست. اگر نکونام با خریدهای مدیران استقلال مخالف است چرا در فصل جدید منتظر محمد را می‌خواهد؟ این فرد مدعی است مدیران استقلال با تعلل، قصد منتفی کردن خرید ایوان آلخوی اسپانیایی دارند. افزایش فعالیت پیج‌ها و خبرنگارنماهای کمپی در روزهای اخیر نشان از اختلاف سرمربی استقلال با مدیران این تیم دارد و هدف این افراد کوبیدن مدیران استقلال، مانند فصل گذشته است تا هواداران استقلال را مقابل مدیریت باشگاه استقلال و البته این بار مقابل هلدینگ قرار دهند.

حالا هوادار استقلال از خودش می‌پرسد چرا از دوران مدیریت حجت کریمی‌تا به امروز، هر زمان جواد نکونام با مدیران استقلال به اختلاف می‌خورد، ارتش مجازی با فراموشی حمایت‌های خود از مدیریت، مدیر وقت باشگاه را می‌کوبد؟

1359