سوال روز/ آیا سمیعی از جذب وینگر بوسنیایی بی‌خبر بوده است؟

سوال روز/ آیا سمیعی از جذب وینگر بوسنیایی بی‌خبر بوده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- چه کسی باور می‌کند که مدیر عامل استقلال در جریان جذب وینگر بوسناییِ این تیم نبوده است؟

به گزارش فوتبالی، دردسرهای جذب دو بازیکن بوسنیایی برای باشگاه استقلال تازه شروع شده است و هر روز ابعاد جدیدی از این ماجرا رونمایی می‌شود.

ودران کیوسفسکیِ دروازه‌بان که هم یک ردیف را در لیست بازیکنان خارجی استقلال پر کرده است و به لیست پرتعداد دروازه‌بان‌هندی استقلال اضافه شده است نمی‌پذیرد که به صورت قرضی به تیم دیگری برود. آلمدین زیلیکیچِ وینگر هم باید منتظر تایید جواد نکونام در ترکیه باشد.

فرشید سمیعی درباره دلیل جذب این دو نفر و به خصوص دروازه‌بان بوسنیایی گفته بود این دو نفر زمانی به استقلال پیوستند که مشخص نبود جواد نکونام و سید حسین حسینی در استقلال می‌مانند یا نه. 

اما اخیرا یک پایگاه خبری که ظاهرا حامی سمیعی هم هست ادعای عجیبی را مطرح کرده است. این رسانه نوشته است که وینگر بوسنیایی بدون اطلاع مدیرعامل باشگاه جذب شده است! اما این ادعا چقدر باورکردنی است؟

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «هر مخاطب نونهالی هم می‌داند بدون اطلاع و امضای مدیرعامل باشگاه، اصلا نمی‌توان برای بازیکن آفر فرستاد، چه برسد به این که با آن بازیکن پیش‌نویس قرارداد رد و بدل و برگه قرارداد امضا شود. اگر واقعا مدیرعامل استقلال از جذب این بازیکن خبر نداشته، یعنی او حتی ماشین امضای احمد شهریاری هم نیست و نماینده هلدینگ خودش نامه‌ها را به جای سمیعی امضا می‌کند و می‌فرستد!»

سوال اینجاست اگر ادعای آن پایگاه خبری نزدیک به سمیعی درست باشد باید از خود فرشیدهاشم سمیعی پرسید چرا او در نقش یک مدیرعامل بی تاثیر حاضر شده است بازیکنانی که هلدینگ به او تحمیل کرده اند را بپذیرد و قراردادشان را امضا کند؟ کدامیک از مدیران هلدینگ خلیج فارس به غیر از احمدشهریاری، سابقه ورزشی و فوتبالی دارند؟ شهریاری هم که رییس هیات مدیره است و در نهایت قراردادها با امضای فرشید سمیعی، اعتبار دارد. سوال دیگر این است که آن شخصی که کنار زیلیکیچ ایستاد و عکس گرفت برادر دو قلوی فرشید سمیعی است و خودش نیست؟

نکته دیگر هم این است که نمی شود از آن گذشت این است که جواد نکونام به جز آن مصاحبه سفارشی چند ثانیه ای که درباره خریدهای بوسنیایی انجام داد، مطمئنا از یک جایی به بعد متوجه این خریدها شده و البته سکوت کرده است. آنهایی که جواد نکونام فصل قبل و برخوردهای او را به یاد دارند، معقتدند اگر نکونام از جذب این وینگر کاملا بی اطلاع بود، تا الان چند مصاحبه پر و پیمان کرده بود و آبرو برای هلدینگ نمی گذاشت. 

1359