بارسلونا روی هافبک جوان خود ریسک نمی‌کند

بارسلونا روی هافبک جوان خود ریسک نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- پابلو گاوی، هافبک جوان باشگاه بارسلونا که اواسط فصل گذشته دچار مصدومیت شدیدی شده بود، این روزها با انگیزه بالایی در تمرینات تیمش شرکت می‌کند اما کادر فنی نمی‌خواهد روی این بازیکن ریسک کند.

به گزارش فوتبالی، پابلو گاوی یکی از بهترین استعدادهای پرورش‌یافته لاماسیا در چند فصل اخیر است. او برای اولین بار زیر نظر رونالد کومان فرصت بازی برای بارسا را به دست آورد و از همین اولین بازی‌ها توانست استعداد و توانمندی خودش را نشان دهد. او خیلی زود موفق شد به ترکیب اصلی بارسلونا راه پیدا کند و تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی تیمش شد.

اما فصل گذشته او در جریان دیدارهای دوستانه ملی دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه رباط صلیبی زانو شد. این آسیب‌دیدگی باعث شد تا فصل برای او به پایان برسد. او حالا تمرینات خود را زیر نظر هانسی فلیک دوباره آغاز کرده است و انگیزه بالایی دارد تا بار دیگر برای بارسلونا به میدان برود و خوش بدرخشد. سرمربی آلمانی بارسا نیز در مصاحبه دیروز خود انگیزه بالای گاوی در تمرینات را تایید کرد.

اما این به آن معنی نیست که کادر فنی در بازی دادن دوباره به او عجله خواهد کرد. به نقل از نشریه اسپانیایی رلوو، با وجود آمادگی بالای گاوی در تمرینات اما بارسلونا نمی‌خواهد روی او ریسک کند. ایده کادر فنی این است که تا گاوی به آمادگی 100 درصد نرسید بازی نکند. آن‌ها نمی‌خواهند گاوی یک بار دیگر دچار مصدومیت شود.

پیش از این خبر رسیده بود که گاوی تا ابتدای سال 2025 نیز قادر به همراهی تیمش نیست، اما با وجود آمادگی او در تمرینات احتمال دارد که زودتر از پیش‌بینی‌ها به میادین بازگردد.

1428