قول فلیک به هواداران بارسلونا

قول فلیک به هواداران بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی آلمانی جدید بارسلونا به هواداران این تیم قول داد که برای کسب جام های فراوان به این باشگاه آمده است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته مراسم معارفه فلیک برگزار شد و سرمربی سابق آلمان و بایرن مونیخ به صورت رسمی جانشین ژاوی هرناندز شد. 

هانسی فلیک در مراسم معارفه گفت: "من قبل تر داستان خودم را در یک مصاحبه گفته بودم. کمپانی نایکی مرا برای یک بازی در نیوکمپ دعوت کرد و در آن زمان مربی بودم و به این فکر افتادم که روزی در این ورزشگاه مربیگری خواهم کرد. خیلی خوشحالم که سرمربی بارسلونا شده ام، چون یکی از بزرگ ترین باشگاه های دنیاست. می خواهم جام های زیادی ببرم و شما فقط با بهترین ها می توانید به این هدف برسید. نمی گویم همه چیز را برنده می شویم، اما خیلی سخت تلاش خواهیم کرد تا برنده شویم. بی صبرانه منتظر شروع بازی ها هستیم. در فوتبال شما فقط به کسب عناوین فکر می کنید. در آخر بهتر است چند جام برده باشید تا اینکه ناکام بمانید. باید سخت تلاش کنیم. من از رقابت بین بازیکنانم خیلی خوشم می آید، چون باعث پیشرفت تیم می شود. شرایط خیلی خوبی در باشگاه حکم فرماست. فشار روی همه است، اما باید با آن کنار بیاییم."

4416