راهکار آنچلوتی برای بازی دادن امباپه در کنار وینیسیوس، بلینگام و رودریگو

راهکار آنچلوتی برای بازی دادن امباپه در کنار وینیسیوس، بلینگام و رودریگو

پایگاه خبری فوتبالی - سوال های زیادی راجع به پست کیلیان امباپه در رئال مادرید مطرح شده و حالا کارلو آنچلوتی سرمربی این باشگاه، پاسخ جالبی به این سوال ها داد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در تابستان امسال خرید کیلیان امباپه را به صورت رسمی اعلام کرد و بدین ترتیب توانست فوق ستاره فرانسوی را از پاریسن ژرمن چذب کند. لوس بلانکوس از زمان خروج کریستیانو رونالدو، اصلاً افت نکرده و با وجود بازیکنانی مثل رودریگو، وینیسیوس و جود بلینگام، سال گذشته قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد. 

به نقل از سایت گل، وقتی از آنچلوتی درباره پست احتمالی امباپه در ترکیب اصلی سوال پرسیده شد، این سرمربی ایتالیایی در جواب گفت: "من او را در جلوی خط حمله می بینم، در حالی که با حمله هایمان عرض زیادی می دهیم. اگر از شما بپرسم وینیسیوس در فصل گذشته در چه پستی بازی کرد، جواب دادن به آن سخت خواهد بود. او به عنوان وینگرچپ بازی نکرد. بعضی وقت ها در سمت چپ بود و بعضی وقت ها در وسط. بلینگام بعضی وقت در وسط بود و بعضی وقت ها در سمت چپ و بعضی وقت ها در سمت راست. رودریگو بیشتر بازی ها را در پست وینگر راست شروع کرد، اما در حین بازی به وسط و یا سمت چپ می رفت. دوست دارم به بازیکنانم آزادی بدهم. آن ها باید بتوانند نسبت به شرایط بازی، کار خودشان را انجام دهند. در بازی با سیتی، من وینیسیوس و رودریگو را در سمت چپ گذاشتم، چون حس کردم می توانیم به سیتی از این ناحیه ضربه بزنیم."

"بازی دادن به امباپه در این تیم مشکل نخواهد بود. خودش حرف مهمی زد و گفت هرطور که شده خودش را با تیم وفق می دهد."

4416