باخت فرانسه مقابل ایتالیا در شب خاموش ستاره رئال مادرید

باخت فرانسه مقابل ایتالیا در شب خاموش ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته اول از رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی فرانسه و تیم ملی ایتالیا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی ایتالیا موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و فرانسوی ها در این دیدار حرفی برای گفتن نداشتند.

به گزارش فوتبالی ، نکته ای که در این بازی قابل توجه بود، عملکرد ضعیف کیلیان امباپه بود. ستاره رئال مادرید در این بازی به طور کامل در ترکیب فرانسوی ها حضور داشت اما حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت شاهد شکست خوردن تیمش بود.

در این بازی فرانسوی ها به نوعی کامبک خوردند چرا که گل اول بازی را تیم ملی فرانسه به ثمر رساند اما در ادامه کار ایتالیا توانست سه گل به ثمر برساند و بازی را ببرد.

در دقیقه اول بازی، بردلی بارکولا موفق شد برای فرانسوی ها گلزنی کند. در ادامه کار و در دقیقه 30، فدریکو دی مارکو روی پاس ساندرو تونالی موفق شد برای ایتالیایی ها گلزنی کند و بازی را یک بر یک مساوی کند. نیمه اول با تساوی یک بر یک تمام شد.

در نیمه دوم و در دقیقه 51، داویده فراتزی برای ایتالیا گل دوم را به ثمر رساند و در دقیقه 74 هم جاکومو راسپادوری گل سوم را برای تیم ملی ایتالیا به ثمر رساند و در نهایت ایتالیایی ها بازی را با نتیجه سه بر یک بردند.

تماشای گل فرانسه

1471