عکس؛ جایزه‌ای که رودریگو پس از بازی برزیل - اکوادور دریافت کرد

عکس؛ جایزه‌ای که رودریگو پس از بازی برزیل - اکوادور دریافت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو ستاره برزیلی رئال مادرید پس از بازی تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی اکوادور یک جایزه دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی ، در حقیقت این جایزه همان جایزه بهترین بازیکن زمین است که رودریگو به عنوان بهترین بازیکن بازی تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی اکوادور آن را دریافت کرده است. این جایزه شکل و شمایل جالبی دارد و به همین دلیل مورد توجه قرار گرفته است.

تیم ملی برزیل در بازی هفتم خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز به مصاف تیم ملی اکوادور رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. تک گل سلسائو را در این دیدار رودریگو گوئس ستاره باشگاه رئال مادرید به ثمر رساند. رودریگو در دقیقه 30 بازی بود که روی پاس لوکاس پاکتا موفق شد دروازه تیم ملی اکوادور را باز کند.

رودریگو اخیرا به این قضیه که نامش در میان 30 نامزد جایزه توپ طلای سال 2024 نبوده است، انتقاد کرده بود. در حقیقت رودریگو این قضیه را بی عدالتی می داند. در لیست 30 نفره نامزد های توپ طلا، هفت بازیکن از رئال مادرید حضور دارند اما خبری از رودریگو نیست. هر چند که به طور کلی وینیسیوس جونیور و بلینگام از رئال مادرید شانس های اصلی این جایزه هستند.

1470