شروع طوفانی رئال مادرید در لیگ فوتبال زنان اسپانیا

شروع طوفانی رئال مادرید در لیگ فوتبال زنان اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی- پس از ۳ ماه بالاخره لیگ فوتبال زنان اسپانیا موسوم به لیگا اف از دیشب آغاز شد که با برد مقتدرانه رئال مادرید همراه شد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال لیگ زنان اسپانیا بعد از حدود ۳ ماه تعطیلی از دیشب آغاز شد که با برد پر گل رئال مادرید همراه بود.

رئال مادرید که چند سالیست شروع به فعالیت در فوتبال زنان کرده است همواره پس از بارسلونا تیم دوم لیگ اسپانیا بوده و هیچگاه نتوانسته است بارسلونا را شکست دهد و در انتهای فصل قهرمانی اش را جشن بگیرد. آنها فصل قبل هم پس از بارسلونا در جایگاه دوم جدول ایستادند تا همچنان در حسرت قهرمانی لیگ زنان اسپانیا باشند. هرچند این تیم نوپا است اما هواداران مادریدی همواره از تیم های مردان و زنانشان انتظار قهرمانی دارند.

تیم فوتبال زنان رئال مادرید در نقل و انتقالات چند بازیکن خوب را به خدمت گرفت تا این فصل بتواند جلوی بارسلونا را بگیرد. آن ها دیشب در شروع فصل لالیگا توانستند با ۵ گل اسپانیول را شکست دهند تا از همین حالا خط و نشانی برای سایر رقبا بکشند. برای رئال در این مسابقه، وایر(۲)، مندز، کاستیو و اوروز گلزنی کردند تا موقتا به صدر جدول بروند.

فردا هم بارسلونا در اولین دیدارش باید به مصاف دیپورتیوو برود تا جنگ بین بارسلونا و رئال مادرید در فوتبال زنان هم آغاز شود.

۶۰۰۱