پنج شانس اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (اینفوگرافی)

پنج شانس اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (اینفوگرافی)

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بدون تردید جذاب ترین رقابت های فوتبال باشگاهی در سطح اروپا است و باید دید که در فصل جدید عملکرد تیم ها در این رقابت ها به چه شکل خواهد بود و کدام تیم در نهایت موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، طبق پیش بینی و محاسبات رسانه Score90، در حال حاضر منچسترسیتی شانس اول قهرمانی برای فتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل پیش رو به حساب می آید. این رسانه برای منچستر سیتی، 25 درصد شانس قهرمانی قائل شده است. منچستر سیتی در سال 2023 برای اولین بار در تاریخ خودش موفق شد قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. سیتیزن ها با هدایت گواردیولا در این سال ها همواره از مدعی های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بوده اند. رئال مادرید از نظر Score90، شانس دوم قهرمانی با داشتن 20 درصد است. رئال مادرید در فصلی که گذشت قهرمان چمپیونزلیگ شد و با توجه به این که دفاع کردن از عنوان قهرمانی در این رقابت ها دشوار است، این رسانه، رئال مادرید را شانس دوم قهرمانی دانسته است.

آرسنال با داشتن هشت درصد شانس قهرمانی در رده سوم ایستاده است و لیورپول و بارسلونا هم هفت درصد شانس قهرمانی در این رقابت ها دارند.

1471