اعتراض مستقیم ستاره منچسترسیتی به تصمیمات فیفا و یوفا

اعتراض مستقیم ستاره منچسترسیتی به تصمیمات فیفا و یوفا

پایگاه خبری فوتبالی- کوین دی بروینه، هافبک بلژیکی منچسترسیتی در آخرین مصاحبه خود نسبت به تصمیمات فیفا و یوفا اعتراض کرد.

به گزارش فوتبالی، تصمیماتی که دو نهاد فیفا و یوفا در چند فصل اخیر گرفته‌اند موجب نگرانی و اعتراض مربیان و بازیکنان شده است. آن‌ها برای استفاده حداکثری از حق پخش تلویزیونی در حال افزایش تعداد بازی‌های ملی و باشگاهی در طول سال هستند و ممکن است این تصمیمات به ضرر بازیکنان تمام شود، چرا که باعث خستگی عضلانی ستاره‎‌های دنیای فوتبال می‎‌شود و آن‌ها را در آستانه مصدومیت قرار می‌دهد.

در چند وقت اخیر افراد زیادی اعتراض خود را نسبت به این موضوع بیان کردند. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی یکی از همین افراد است که چندین بار از افزایش تعداد بازی‌ها در طول فصل ابراز نگرانی کرد. حالا کوین دی بروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

ستاره خلاق سیتیزن‌ها در این خصوص گفت: "اتحادیه بازیکنان در انگلیس و همچنین چند انجمن دیگر که مربوط به بازیکنان فوتبال است، تلاش کردند تا راه حلی برای مساله فشردگی مسابقات پیدا کنند، اما فایده‌ای ندارد، چون فیفا و یوفا به این موضوع توجهی ندارند. ما اعتراض خود را بیان می‌کنیم اما بعید است تغییری ایجاد شود، چون انگار صدای پول بلندتر از صدای ما بازیکنان است."

حالا باید دید واکنش سران فیفا و یوفا نسبت به این اظهارات جنجالی از سوی کوین دی بروینه چگونه خواهد بود. این صحبت‌ها در حالی انجام شده است که تعطیلات فیفا دی مصدومان زیادی را روی دست باشگاه‌ها گذاشته است.

1428