لطف بزرگی که ستاره اینترمیامی به بارسلونا انجام داد

لطف بزرگی که ستاره اینترمیامی به بارسلونا انجام داد

پایگاه خبری فوتبالی - موندودپورتیوو گزارش داده است که لوئیز سوارز به بارسلونا کمک کرده تا جلوی جدایی رونالد آرائوخو را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، سوارز رابطه بسیار خوبی با آرائوخو دارد و مهاجم سابق بارسلونا به آنها کمک کرده که مدافع اروگوئه ای را در ترکیب تیمشان حفظ کنند. بایرن زمانی به شدت به دنبال خرید آرائوخو بود و در آن زمان این مدافع به ترک بارسا و پیوستن به این تیم فکر می کرد اما به نظر می رسد که سوارز توانسته نظر او را تغییر بدهد.

در حقیقت در آن زمان مدیران بارسلونا با سوارز صحبت کرده بودند تا با آرائوخو صحبت کند و در یکی از این جلسات، این مهاجم به آنها گفته است که این بازیکن به صورت جدی به پیشنهاد بایرن مونیخ فکر می کند. 

بارسلونا تصمیم گرفته که به آرائوخو پیشنهاد تمدید بدهد تا جلوی جدایی این بازیکن را بگیرد. در ان زمان این مدافع پاسخی به بارسایی ها نداد.  بعد از آن لاپورتا و دکو با آرائوخو جلسه گذاشتند و به او در مورد اهمیتش در این تیم توضیح دادند و موفق شدند که نظر او را عوض کنند.  در آن زمان لوئیز سوارز هم به کمک بارسا آمد تا با مدافع اروگوئه ای صحبت کند و نظر او را در مورد جدایی تغییر بدهد. 

4125