تصمیم جدی رئال مادرید برای خرید هم‌تیمی کریستیانو رونالدو

تصمیم جدی رئال مادرید برای خرید هم‌تیمی کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی- آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی باشگاه النصر عربستان که در تابستان 2023 راهی این لیگ شده بود، حالا مورد توجه مدیران رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، آیمریک لاپورت در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال گذشته، از منچسترسیتی به النصر عربستان پیوست تا با کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو برزوویچ و چند ستاره سرشناس دیگر هم‌بازی شود. تنها چند ماه پس از انتقال لاپورت به لیگ حرفه‌ای عربستان، رسانه‌ها مدعی شدند لاپورت از شرایط موجود در لیگ عربستان و شرایط زندگی در این کشور چندان راضی نیست و به دنبال راهی برای بازگشت به فوتبال اروپا می‌گردد.

چندی پیش اخباری مبنی بر پیشنهاد اتلتیک بیلبائو به این مدافع باتجربه اسپانیایی منتشر شد، اما بعید بود که باسکی‌ها بتوانند از نظر مالی باشگاه متمول النصر عربستان را قانع کنند. اخبار این انتقال خیلی سریع به سردی گرایید. اما درخشش لاپورت در رقابت‌های یورو 2024 باعث شد تا بار دیگر توجه باشگاه‌های معتبر اروپایی به این بازیکن جلب شود.

رئال مادرید، یکی از تیم‌هایی است که شرایط لاپورت را زیر نظر دارد. آن‌ها در تابستان امسال ناچو فرناندز، را از دست دادند. همچنین داوید آلابا هم تا نیم‌فصل نخست به علت مصدومیت از میادین دور است و رئال مادرید با کمبود بازیکن در پست دفاع مواجه شده است. سران این باشگاه تصمیم داشتند تا لنی یورو، ستاره 18 ساله باشگاه لیل فرانسه را به خدمت بگیرند اما این بازیکن ترجیح داد راهی منچستریونایتد شود.

به نقل از رسانه اتلتیک، رئال مادرید قصد دارد مذاکرات پیشرفته را برای خرید این بازیکن آغاز کند، اما النصر حاضر نیست لاپورت را ارزان از دست بدهد و این انتقال پیچیده است.

1428