هم‌تیمی جدید رونالدو رویای بازی در بارسلونا و رئال مادرید را داشت

هم‌تیمی جدید رونالدو رویای بازی در بارسلونا و رئال مادرید را داشت

پایگاه خبری فوتبالی - آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی به تازگی به طور رسمی راهی النصر عربستان شده است و به این ترتیب این بازیکن با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی شده است.

به گزارش فوتبالی، آیمریک لاپورت بین سال های 2012 تا 2018 در اتلتیک بیلبائو حضور داشته است و در فوتبال اسپانیا توپ زده است. این بازیکن پس از آن راهی منچستر سیتی شد و زیر نظر پپ گواردیولا به فعالیت خود ادامه داد تا این که در نهایت راهی النصر عربستان و لیگ حرفه ای عربستان شد.

به گفته روزنامه اتلتیک، آیمریک لاپورت پیش از پیوستن به النصر عربستان، رویای بازی در بارسلونا و رئال مادرید را در سر داشته است و در این تابستان هم تلاش هایی داشته است که به نوعی خودش را به آن ها معرفی کند و راهی یکی از این دو غول اسپانیایی شود اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداده است.

بارسلونا به علت مشکلات مالی خود توانایی خرید آیمریک لاپورت را نداشته است و از سوی دیگر اولویت بارسلونا جذب یک مدافع راست بوده است نه مدافع وسط. رئال مادرید هم به طور کلی در این تابستان به دنبال خرید مدافع وسط نبوده است و مادریدی ها می خواهند با مدافعانی که در ترکیب خود دارند در این فصل هم ادامه بدهند.

1470