کاپیتان رئال مادرید جانشین مدافع النصر در ترکیب لاروخا می‌شود

کاپیتان رئال مادرید جانشین مدافع النصر در ترکیب لاروخا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- آیمریک لاپورت در تمرینات تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت شد و احتمالا ناچو فرناندز، جانشین او در بازی اول لاروخا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های یورو 2024 از فرداشب آغاز می‌شود و تب فوتبال در قاره سبز به اوج می‌رسد. تیم‌های مدعی در حال آماده‌سازی خود هستند تا بتوانند در پایان این رقابت‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند. یکی از تیم‌های مدعی که شاید به نسبت دیگر تیم‌ها شانس کمتری برای کسب قهرمانی داشته باشد، تیم ملی اسپانیا است.

لاروخا همانند نسل قبلی قدرتمند نیستند. دیگر ستارگانی همچون ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، ژاوی هرناندز، آندرس اینیستا و داوید ویا در این تیم حضور ندارند و امید مردم اسپانیا به شگفتی‌سازی جوانان نوظهوری همچون لامین یامال و نیکو ویلیامز است. اما با این حال نباید این تیم را دست کم گرفت، تیمی که یک سال پیش عنوان قهرمانی لیگ ملت‌های اروپا را به دست آورد.

آن‌ها در گام نخست باید به مصاف تیم ملی کرواسی بروند. این دو تیم در دوره قبلی رقابت‌های یورو در مرحله یک هشتم نهایی با همدیگر روبه‌رو شدند که اسپانیا توانست با نتیجه 5-3 از سد نایب قهرمان جهان عبور کند. حالا شاگردان دلا فوئنته به دنبال یک شروع مقتدرانه در یورو 2024 هستند.

امروز خبری منتشر شد مبنی بر مصدومیت آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی باشگاه النصر عربستان. به گزارش نشریه اسپانیایی کوپه، لاپورت از گرفتگی عضلانی رنج می‌برد و احتمالا بازی اول اسپانیا را از دست بدهد. حالا ناچو فرناندز، کاپیتان رئال مادرید شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی لاروخا دارد.

1428