مشکل پرسپولیس در آستانه سفر به هلند؛ ویزای برخی بازیکنان صادر نشده است

مشکل پرسپولیس در آستانه سفر به هلند؛ ویزای برخی بازیکنان صادر نشده است

پایگاه خبری فوتبالی – آیا اردوی خارجی پرسپولیس در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، از مدتها قبل این خبر مطرح شده بود که پرسپولیس اردوی خارجی‌اش را در اروپا و در کشور هلند برگزار خواهد کرد اما برخی هم معتقد بودند پرسپولیس به این راحتی ها نمی تواند به هلند برود.

به گزارش فوتبالی، 30 تیر بود که سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد شاگردان خوان کارلوس گاریدو قطعا راهی هلند خواهد شد و نهم مردادماه برای برپایی اردوی آماده‌سازی، مسافر این کشور می‌شوند. برگزاری اردو در یک کشور اروپایی پیشرفته در امر فوتبال، مطمئنا بهتر از برگزاری اردو در ترکیه بود و انتشار این خبر حسابی بازیکنان و حتی طرفداران پرسپولیس را خوشحال کرده بود.

در شرایطی که یک هفته تا زمان سفر پرسپولیس به هلند باقی مانده، هنوز ویزای برخی بازیکنان پرسپولیس صادر نشده و این احتمال وجود دارد که سفر پرسپولیس به هلند، با تاخیر برگزار شود. برخی بازیکنان جدید باید برای ویزای شنگن اقدام کنند و این ماجرا حدود دو تا سه هفته به طول می انجامد و به همین دلیل به نظر می رسد، این اردو به این راحتی ها هم برگزار نشود. البته که اگر مشکل ویزای برخی شاگردان گاریدو حل نشود، شاید اردوی این تیم در هلند تحت تاثیر قرار بگیرد و مکان این اردو از هلند به ترکیه منتقل شود. 

حالا باید منتظر ماند و دید این اردو، در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد یا نه.تاریخ برگزاری لیگ هم هفته چهارم مرداد است و باید دید تا آن زمان چه اتفاقاتی در این باره خواهد افتاد.

۹۰۹۸