کامبک‌های تاریخی پرسپولیس در لیگ برتر؛ برای سومین بار

کامبک‌های تاریخی پرسپولیس در لیگ برتر؛ برای سومین بار

پایگاه خبری فوتبالی- تبدیل شکست 3 صفر به برد 4 بر 3؛ این برای دومین بار بود که تیمی در تاریخ لیگ برتر توانسته عقب‌افتادگی با 3 گل را جبران کند.

به گزارش فوتبالی، ذوب‌آهن برابر قندی یزد در لیگ 5 و حالا پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در این فصل آنهم درحالیکه تا دقیقه 75 هنوز گلی نزده بود. این برای سومین بار بود که پرسپولیس، دیداری لیگ برتری را می‌برد که در آن با 2 گل و بیشتر از حریفش عقب افتاده است. 

* لیگ 11/ دربی

بازی هفته بیست و چهارم، دربی برگشت لیگ یازدهم بود. استقلال با گلهای میداودی و زندی در دقایق 32 و 50 جلو بود. مهرداد اولادی هم از بازی اخراج شد ولی قرمزها در تقریبا 10 دقیقه به بازی برگشتند.

 هت‌تریک تاریخی ایمون زاید در دقایق 82، 83 و 2+90 رای به برتری تیم دنیزلی داد.

* لیگ 12/ ذوب‌آهن

هفته پانزدهم و میزبانی پرسپولیس از ذوب‌آهن. بازی به دقیقه 20 نرسیده بود که مهمان با 2 گل پیام صادقیان و گل به خودی علیرضا نورمحمدی جلو افتاد. اما تیم ژوزه از 9 نفره شدن حریف استفاده کرد. مهدوی‌کیا دقیقه 1+45، محمد نوری دقیقه 74 و کریم انصاری‌فرد دقیقه 6+90 گل زدند تا 3 امتیاز در خانه بماند. پرسپولیس دقیقه 74 با ضربه مهدوی‌کیا، یک پنالتی را هدر داد.

* لیگ 23/ استقلال خوزستان

پرسپولیس در خانه 3 گل در نیمه اول خورد. قصه تا دقیقه 76 هم با همین نتیجه در جریان بود که ورق برگشت. کنعانی‌زادگان دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی گل زد. دانیال اسماعیلی‌فر دقیقه 88، گل دوم را زد و سپس نوبت به آل کثیر و اورونوف رسید تا کامبک را کامل کنند.

* لیگ اول/ سپاهان

  پرسپولیس در هفته شانزدهم، میزبان سپاهان بود. آنها با پنالتی دقیقه 23 رهبری‌فرد جلو افتادند ولی دروازه‌شان در دقایق 46 (لئون استپانیان) و 64 (افشین حاجی‌پور) باز شد. این باخت تا دقیقه 86 ادامه داشت که اصلانیان در این دقیقه بازی را مساوی کرد و ابوالقاسم‌پور هم دقیقه 3+90 گل سوم و برتری را زد.

* از باخت به مساوی

  1- هفته سیزدهم دومین دوره لیگ برتر و رویارویی پرسپولیس با فولاد. فولاد دو گل در دقایق 5 و 14 با ضربات بهنام سراج و حسین کعبی زد. پرسپولیس با پنالتی دقیقه 21 انصاریان، اختلاف را کم کرد. سراج دقیقه 26 گل سوم را هم زد. ولی گلهای گل‌محمدی در دقیقه 34 و رافت در دقیقه 51 بازی را مساوی کرد. سراج فرصت هت‌تریک داشت ولی پنالتی‌اش را در دقیقه 76 از دست داد.

  2- هفته پنجم لیگ سوم و میزبانی از سپاهان. رضا جباری گل اول را زد. سپاهان بازی را مساوی کرد و سپس، گل برتری را هم زد. تیم بگوویچ اما با گلهای دقایق 52 و 73 سلمانی و ترائوره، یک امتیاز را در خانه نگه داشت.

  3- ابومسلم در بازی رفت لیگ هفتم، توانست 3 بار دروازه پرسپولیس را در آزادی باز کند. گلهایی که در دقایق 6، 31 و 1+45 وارد دروازه فرشید کریمی شدند. تیم قطبی اما به بازی برگشت و با گلهای دقایق 54 (عباس آقایی)، 59 (علیرضا نیکبخت از روی نقطه پنالتی) و 88 (دراگه‌یوویچ) بازی را مساوی کرد.

  4- هفته بیست و نهم لیگ نوزدهم. ذوب‌آهن در دقایق 7 و 13 دروازه بیرانوند را باز کرد. سروش رفیعی دقیقه 39 اختلاف را کم کرد. مهمان بازهم دقیقه 52 گل زد ولی بریس طارمی در دقایق 53 و 85 اجازه نداد پرسپولیس در خانه ببازد.

5390